וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במזג האוויר הסוער: שני הרוגים בהתנגשות משאית ומכונית פרטית סמוך לכרמיאל

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 8:16

התאונה התרחשה בכביש 85 סמוך לצומת ראמה, אז אירעה ההתנגשות בין שני כלי הרכב. צוות מד"א שהגיע למקום החל במאמצים לייצב את מצבם של שני צעירים, יושבי המכונית, אולם נאלצו לקבוע את מותם בזירה

תאונת דרכים בה התנגשו משאית ורכב פרטי התרחשה הבוקר (חמישי) סמוך לכרמיאל, בכביש 85 ליד צומת ראמה. צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח על שני פצועים אנוש, בשנות ה-20 לחייהם הלכודים ברכב פרטי. כמו כן, הוזעקו למקום שלושה צוותי כיבוי על מנת לחלץ את הלכודים.

בעקבות ההתנגשות, הרכב הפרטי נמעך בשול הכביש. על אף מאמצי הצוותים נקבע מותם של הצעירים נוסעי הרכב, שהיו לכודים בו כשהם מחוסרי הכרה. הצעירים חולצו ללא סימני חיים ולא נותר לחובשי מד"א אלא לקבוע את מותם בזירת התאונה. נהג המשאית, כבן 55, נפצע בינוני ופונה לבית החולים כשמצבו יציב.

"מדובר בתאונה קשה מאוד. הרכב הפרטי שעמד בשול הדרך ובתוכו נלכדו הפצועים היה מעוך לגמרי", סיפרו פראמדיק מד"א אילן לוין, וחובש רפואת חירום במד"א נועם לוי שהוזעקו לזירת התאונה. עוד הוסיפו כי "תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואית ל-2 הפצועים שהיו מחוסרי הכרה, אבל לצערנו הם חולצו ללא סימני חיים ונקבע מותם בשטח התאונה. נהג המשאית שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה לבי"ח כשמצבו בינוני ויציב."

תאונת דרכים בין משאית לרכב סמוך לכרמיאל. 27 בינואר 2022. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

לפני שבוע גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג בתאונת דרכים בכביש 40 סמוך לתל שבע שבנגב, במהלכה התנגש הרכב המסחרי בו נהג בחלקה האחורי של משאית. צוותי מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי מצאו את הנהג לכוד בתוך רכבו כשמצבו אנוש.

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", סיפר חובש בכיר במד"א אלי נוריאני, "ראינו את חלקו הקדמי של הרכב המסחרי מעוך מתחת לחלקה האחורי של המשאית, בכיסא הנהג נלכד נהג הרכב גבר בשנות השלושים, כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד."

עוד סיפר חובש מד"א כי לאחר שחולץ הנהג על ידי כוחות כיבוי והצלה, ביצעו בו צוותי הרפואה בדיקות, ובסופן נאצלו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully