וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד הבריאות אישר: חיסון רביעי לבני 18 ומעלה הסובלים ממחלות רקע

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 22:53

באישורו זה אש אימץ חלקית את המלצת המומחים, שהמליצו אתמול לאפשר מנה רביעית לאנשים מתחת לגיל 60. לפי הודעת משרד הבריאות, ההחלטה התקבלה לנוכח נתונים המראים יעילות במנת חיסון רביעית שנתנה לבני 60 ומעלה, וכן לנוכח התחלואה המתרחבת וריבוי מקרים של תחלואה קשה

בווידאו: ד"ר אלרעי פרייס מתייחסת לחיסון שני למחלימים מקורונה/צילום: ערוץ הכנסת

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אישר הערב (רביעי) מתן חיסון רביעי לבני 18 ומעלה הסובלים ממחלות רקע וגורמי סיכון לתחלואה קשה בקורונה ומטפליהם. כמו כן אישר מנה רביעית של החיסון לבני 18 ומעלה שבמסגרת עיסוקם עולה אפשרות לחשיפה משמעותית למחלה. באישורו זה החליט אש לאמץ חלקית את המלצת המומחים, שהמליצו אתמול לאפשר את המנה הרביעית של החיסון לכלל האנשים מתחת לגיל 60.

ההחלטה התקבלה לנוכח נתוני מועילות מנת החיסון הרביעית, שניתנה לאוכלוסייה מגיל 60 ומעלה, מהם עולה, כי ההגנה מהדבקה משופרת פי 2 לעומת המנה השלישית וכי ישנה הגנה מתחלואה קשה של פי שלושה עד חמישה לעומת המנה השלישית, וכן לנוכח היקף התחלואה הנרחב, הגורר ריבוי הדבקות, אשפוזים ותחלואה קשה.

עוד נמסר כי החיסון הרביעי יינתן בתנאי וחלפו 4 חודשים ממועד קבלת מנת החיסון השלישית.

חיסון קורונה רביעי בביה"ח תל השומר 28 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
אושר לבני 18 ומעלה שסובלים ממחלות רקע/ראובן קסטרו

באישורו זה אש אימץ חלקית את המלצת צוות המומחים לטיפול במגיפות והוועדה המייעצת למשרד הבריאות, שהמליצו אתמול לאפשר מנה רביעית לאנשים מתחת לגיל 60. ההמלצה התייחסה למי שמלאו לו 18 שנים ועברו חמישה חודשים ממועד החלמתו או ממועד קבלת החיסון השלישי. ההחלטה הגיעה לאחר שאש אמר כמה פעמים שלא תהיה הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully