וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עשרות מהגרים טבעו לחופי פלורידה

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 16:11

39 איש שהיו על סירה שיצאה מאיי הבהאמה נעדרים לחופי פלורידה, שם נמצא שורד אחד שדרכו נודע למשמר החופים על האירוע. הנתיב משמש מהגרים המנסים להגיע לארה"ב בעיקר מקובה ומהאיטי

אדם שסירתו התהפכה מנזקי מזג האוויר הקשים 
מול חופי פורט פירס אינלט, פלורידה, ארה"ב 25 בינואר 2022. AP
משמר החופים קורא למהגרים שלא להגיע לארה"ב. הניצול היחיד מהתהפכות הסירה, אתמול/AP

משמר החופים של ארצות הברית עורך חיפושים אחרי 39 נעדרים שהיו על סירה שהתהפכה לחופי פלורידה ביום שבת. הידיעה על הטביעה האפשרית התקבלה אתמול (שלישי) מדייגים שהבחינו באדם הנאחז בסירה, כ-72 ק"מ מהעיר פורט פירס. הוא סיפר כי הקבוצה יצאה מבימיני, אחד מאיי הבהאמה, ביום שבת בלילה ונתקלה במזג אוויר סוער.

גורמים ברשויות בארצות הברית מעריכים כי הסירה הייתה חלק מתכנית להברחת בני אדם. לפי אותו אדם ששרד את המסע, לאף אחד מהנוסעים לא הייתה חגורת הצלה. החיפושים, שאותם מוביל משמר החופים של מיאמי המשתמש בכלי שיט ובכלי טיס, לא הובילו עד אתמול אחר הצהריים למציאת אנשים נוספים בחיים.

האי בימני הוא המערבי ביותר באיי הבהאמה, והמרחק בינו לבין מיאמי הוא 120 ק"מ בלבד. תקריות מסוג זה אינן חריגות בחופי לורידה, ובמקרים רבים מעורבים מהגרים מקובה ומהאיטי המנסים להגיע לארצות הברית.

ביום שישי, משמר החופים דיווח כי הוא איתר 88 מהגרים מהאיטי על סיפונה של סירה צפופה ממערב לבהאמה. הכוח הזהיר את המהגרים המנסים להגיע לארצות הברית דרך הים כי הם ייעצרו ויגורשו לארצות המוצא שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully