וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן תועד מקלל עיתונאי בבית הלבן: "בן זונה מטומטם"

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 8:45

נשיא ארצות הברית קילל את כתב "פוקס ניוז", לאחר שהאחרון שאל אותו האם לדעתו האינפלציה מהווה נכס פוליטי עבורו. על אף שעמד ביידן על פודיום כשהמיקרופון מולו, לא ברור אם ידע שהוא פועל והוא נשמע בקול רם או שהיה מבולבל

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בבית הלבן, במסיבת עיתונאים שבה עיתונאי פוקס ניוז, 24 ינואר 2022. רויטרס
ביידן במסיבת העיתונאים, הלילה/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תועד הלילה (שלישי) מקלל כתב של ערוץ פוקס ניוז, פיטר דוסי, לאחר שנשאל על ידו שאלה בנושא האינפלציה בארצות הברית. בתיעוד ממסיבת העיתונאים נראה ביידן מכנה את את דוסי "בן זונה מטומטם".

ביידן אמר זאת בתגובה לדברי הכתב, ששאל את הנשיא בסוף מסיבת העיתונאים האם הוא "חושב שהאינפלציה היא מכשול פוליטי" עבורו בתקופה של בחירות אמצע כהונה. "לא, זה נכס גדול - יותר אינפלציה", סינן ביידן בציניות וגידף את דוסי כשהוא מדבר אל תוך המקירופון. על אף שעמד ביידן במרכז הפודיום, לא ברור אם הבין שהמיקרופון פועל ונראה כי הוא מעיר את ההערה לעצמו.

התיעוד של ביידן מגדף את הכתב הפך במהירות לוויראלי ברשתות החברתיות, ובחלק מהפרסומים צוין שביידן מלמל באירוע אחר "איזו שאלה טיפשית", בתגובה לשאלת כתב אחר של פוקס ניוז על רוסיה. דוסי עלה לשידור חי בערוץ זמן קצר לאחר מכן והתלוצץ על הנושא: "אף אחד עוד לא עשה לא 'פאקט צ'ק'".

ההערה הגיעה בתום מסיבת עיתונאים בה סיפקו גורמים בבית הלבן עדכונים על המאמצים להילחם באינפלציה, שהגיע לאחרונה ל-7%. ביידן, שעסק גם בשאלות על המשבר ההולך וגובר באוקראינה, אמר כי ברצונו להתייחס רק לשאלות בנושא לשמה התכנסה מסיבת העיתונאים.

בכירים בבית הלבן טענו החודש כי האינפלציה תהיה זמנית, אולם הדמוקרטים הביעו דאגה מכך שיהיו לה השלכות פוליטיות ארוכות טווח.

כשכיהן כסגן נשיא, ביידן תועד בשידור חי כשהוא אומר לברק אובמה סמוך למיקרופון: "זה עניין פאקינג גדול!", בהתייחס לחתימה על חקיקה שקשורה בשירותי הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully