וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צב ים במצוקה נמצא בחוף בקריית חיים - ויקרא על שמו של העובד שמצא אותו

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 13:22

הצב נמצא ב"חוף נאות" בעיר בעת עבודות ניקיון שבוצעו במקום. עובדי אגף החופים העבירו אותו להמשך טיפול במרכז ההצלה לצבי ים. כמקובל, לצב העונק השם "אלכס", על שמו של העובד הראשון שזיהה אותו בחוף

בווידאו: צב במצוקה שהתגלה בחוף בקריית חיים/צילום: עיריית חיפה

צב ים נמצא הבוקר (חמישי) ב"חוף נאות" שבקריית חיים בעת עבודות ניקיון שבוצעו במקום. עובדי החופים הוציאו אותו מהים, לאחר שזיהו כי נמצא במצוקה, והעבירו אותו להמשך טיפול במרכז ההצלה לצבי ים. כמקובל, לצב הוענק השם "אלכס", על שמו של העובד הראשון שזיהה את הצב.

הצב נמצא הבוקר בחוף שבקריית חיים, לאחר שזיהה אותו עובד אגף החופים בעיריית חיפה, אלכס בלומברג. הוא הזעיק את רכזת החוף, מגי פרץ ואת הפקח העירוני, איהאב קוט, שזיהו שהצב נמצא במצוקה.

הצוות הוציא בזהירות את הצב מהים ובמקביל הועבר דיווח מיידי לרותם שדה, פקחית "רשות הטבע והגנים". הצב נאסף מהחוף והועבר להמשך טיפול במרכז ההצלה לצבי ים. כמקובל, לצב הוענק השם "אלכס", על שמו של העובד הראשון שזיהה את הצב.

צב ים שנמצא בחוף נאות בקריית חיים. עיריית חיפה, אתר רשמי
הצב אלכס/אתר רשמי, עיריית חיפה

מנהל אגף החופים בעיריית חיפה, חיליק אמסלם, מסר כי הוא "גאה במחויבות עובדי האגף לשמירה על הסביבה החופית ובעלי החיים והודה לאנשי הצוות, שפעלו במהירות ובמסירות להצלת צב הים שהיה חסר אונים". הוא הביע תקווה שהצב יחזור לטבע במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully