וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשרם אחרי מציאת השרשרת: "אקבל אותה ביום ראשון, תודה לכולם על התמיכה והעזרה"

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 15:28

בית משפט השלום בחדרה הורה על שחרורו של לוטפי ג'רבאן, אצלו נמצאה אמש השרשרת הגנובה של הספורטאית האולימפית למעצר בית של חמישה ימים. "אני בבידוד יומיים, לפני כמה ימים נעלמה לי השרשרת של האולימפיאדה שמאוד יקרה לליבי שקיבלתי אותה אחרי התחרות"

בווידאו: לינוי אשרם מגיבה על מציאת השרשרת האולימפית שלה שנגנבה/צילום באדיבות המצולמת

בית משפט השלום בחדרה הורה היום (רביעי) על שחרורו של לוטפי ג'רבאן, אצלו נמצאה אמש השרשרת הגנובה של לינוי אשרם, למעצר בית של חמישה ימים.

לפני שבוע התקבלה הודעה במשטרה בגין גניבת שרשרת השייכת לספורטאית האולימפית, עליה סמל של הטבעות האולימפיות, מעוטרות ביהלומים. הגניבה אירעה בזמן שהספורטאית שהתה במכון וינגייט. היום, הודיעה המשטרה כי השרשרת נמצאה וכי תוחזר ללינוי ביום ראשון.

אשרם הגיבה למציאת השרשרת האולפית ואמרה: "אני בבידוד יומיים, לפני כמה ימים נעלמה לי השרשרת של האולימפיאדה שמאוד יקרה לליבי שקיבלתי אותה אחרי התחרות. אני ממש שמחה שהודיעו לי שהשרשרת נמצאה. אני הולכת לקבל אותה ביום ראשון, רוצה להגיד לכולם תודה על התמיכה והעזרה".

אתמול קיימו בלשי תחנת המשטרה בג'סר א זרקא מספר חיפושים בכפר ובאחד מהם נעצר תושב המקום לאחר שנתפס ברשותו חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית. לאחר מעצרו הגיע קרוב משפחתו של החשוד, תושב המקום בן 24 ואיים לפגוע בתחנת המשטרה בשל מעצרו של החשוד בהחזקת הסמים. המשטרה החלה בסריקות וכעבור זמן קצר עצרו את החשוד באיומים. בחיפוש שנעשה על גופו אותרו ונתפסו סכין והשרשרת האולימפית.

שרשרת האולימפיאדה של לינוי אשרם שנגנבה ונמצאה על ידי משטרת ישראל. מתוך הרשת החברתית אינסטגרם, אתר רשמי
שרשרת האולימפיאדה של לינוי אשרם/אתר רשמי, מתוך הרשת החברתית אינסטגרם

רס"ם רועי מסורי, בשם תחנת ג'סר א-זרקא, ביקש להאריך את המעצר ב-6 ימים. מנגד, טענה עו"ד שירה קידר מהסנגוריה הציבורית המייצגת את ג'רבאן "אבקש מבית המשפט שלא 'להסתנוור' מהשרשרת או מבעליה, ולשקול את התיק הזה כמו כל תיק של החזקת נכס (החשוד כגנוב, י.א.)". "כל אחת מהעבירות וגם ההצטברות של שלושתן אינה מחייבת מעצר". היא הוסיפה.

השופטת קרן אניספלד נעתרה ושיחררה את ג'ורבאן למעצר בית של חמישה ימים בערבות עצמית של ארבעת אלפים שקלים. החקירה נמשכת.

עוד בוואלה!

נמצאה השרשרת האולימפית שנגנבה מהספורטאית לינוי אשרם

לכתבה המלאה
שרשרת האולימפיאדה של לינוי אשרם שנגנבה ונמצאה על ידי משטרת ישראל. דוברות משטרת ישראל
שרשרת האולימפיאדה של לינוי אשרם/דוברות משטרת ישראל

לפני שבוע התקבלה הודעה במשטרה בגין גניבת שרשרת השייכת לספורטאית האולימפית, עליה סמל של הטבעות האולימפיות, מעוטרות ביהלומים. הגניבה אירעה בזמן שהספורטאית שהתה במכון וינגייט.

אשרם ביקשה את עזרת הציבור אחרי שנגנבה ממנה השרשרת וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "השרשרת שלי, שניתנה לי אחרי האולימפיאדה, נלקחה הערב מהתיק שלי במכון וינגייט... היא בעלת ערך רגשי גדול בשבילי, מי שמוצא...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully