וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הסדר טיעון: אריה דרעי צפוי להתפטר מהכנסת בתחילת השבוע הבא

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 13:07

לפי הסיכום שהושג עם יו"ר ש"ס, בכוונתו להתפטר מהכנסת 48 שעות לפני מועד הדיון בו יוצג הסדר הטיעון בתיק הפלילי שנוהל נגדו. לאחר שההתפטרות תכנס לתוקף, ייכנס לכנסת הבא ברשימת המפלגה, ח"כ לשעבר יוסי טייב. דרעי ימשיך להגיע לדיונים בכנסת, ולעמוד בראש המפלגה

בווידאו: דרעי בהתייחסות ראשונה לאסון בהר מירון/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: עמית שמחה

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, צפוי להתפטר מהכנסת בתחילת השבוע הבא, זאת במסגרת הסדר הטיעון שהושג עמו בתיק הפלילי שנוהל נגדו - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!.

ההסדר יוצג ביום שלישי הקרוב בבית המשפט השלום בירושלים, ולפי הסיכום שהושג עמו, בכוונתו להתפטר מהכנסת 48 שעות לפני מועד הדיון. בסביבתו של דרעי אישרו כי הוא אכן צפוי להתפטר ביום ראשון הקרוב, ולאחר שההתפטרות תכנס לתוקף בתוך יומיים, ייכנס לכנסת הבא ברשימת המפלגה, ח"כ לשעבר יוסי טייב.

דרעי הוא אחד מהמובילים את מאבק האופוזיציה בכנסת הנוכחית, והוא ימשיך להגיע לדיונים בכנסת, ולעמוד בראש המפלגה, גם מחוצה לה. גורם בש"ס אמר כי דרעי יישב בחלק מהדיונים בכנסת בפאתי המליאה או בפארסה מאחוריה, ומשם ינהל את הקרבות הפוליטיים נגד הממשלה. לדבריו, הוא גם צפוי לכנס באורח קבע את סיעת ש"ס לישיבה השבועית הקבועה, ללא כל שינוי.

יו"ר סייעת ש"ס, אריה דרעי במהלך ישיבת מפלגתו בכנסת 26 ביולי 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע לפני כחודש כי דרעי חתם על הסדר טיעון ויואשם בשתי עבירות מס. במסגרת ההסכם יתפטר דרעי מהכנסת ויחויב בקנס של 180 אלף שקלים. לכן, הסביר מנדלבליט, הוא לא ידרוש שיירשם לו קלון, ובכך יוכל לכהן מחדש בכנסת הבאה.

"אני מודה לבורא עולם על סיום של כמעט שבע שנות חקירה מייסרות שהיו עבור משפחתי ועבורי תקופה קשה מנשוא", אמר דרעי. "החקירה החלה בקול רעש גדול, בחשדות חמורים מאד והסתיימה, כפי שהגדיר אותה היועץ המשפטי לממשלה מנדבליט, במילים: 'מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון'".

הוא הבהיר כי "בכל הקשור למחלוקות המס, החלטתי לקחת אחריות על טעויות שנעשו ללא כוונת זדון, על מנת לשים את הפרשה מאחורי ולחסוך ניהול משפט שלם בעניין. אני מודה לעורך דיני עו"ד נבות תל צור על עבודתו המסורה. אמשיך להתמקד בפעילותי הציבורית ולהנהיג את תנועת ש"ס במלוא הכוח ובאמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully