וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרק כסאות וניפץ זכוכיות: שתי גלידריות מאותה הרשת הותקפו בערב אחד

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 15:25

בתיעוד מסניף גלידריית ויקטורי שביפו נראה רוכב אופנוע נכנס למקום, ומטיח בעוצמה כיסא באחד העובדים. בתיעוד אחר מסניף הרשת בבת ים נראה ההרס הרב שהשאירו התוקפים, לאחר שניפצו זכוכיות. במשטרה חושדים שהרקע לאירוע פלילי על רקע סכסוך כספי

בווידאו: תיעוד של תקיפה בסניף גלידת ויקטורי ביפו ונזקי התקיפה בסניף בת ים/מערכת וואלה! ועמאר אסדי

סניף גלידריה "ויקטורי" ביפו הותקף אמש (ראשון) בידי חשוד שנכנס למקום ויצר בו הרס רב שעה שהיו בו אנשים. באותו ערב התרחשה תקיפה דומה בסניף של אותה רשת לא רחוק משם, בבת ים. בתיעוד אירוע התקיפה בסניף ברחוב מרגוזה ביפו, נראה התוקף מחנה עם חברו את האופנוע בכניסה לסניף, ואז נכנס ומטיח כסאות בעוצמה לעבר המוכרים. לאחר שאלה ברחו מפניו, המשיך להרוס את המקום.

בתיעוד של מצלמת האבטחה בסניף ביפו, נראים שני אנשים רכובים על אופנוע מחנים אותו בכניסה לבית העסק, שעה ששוהים בו אנשים. אחד מהרוכבים נראה יורד מהאופנוע, ואז נכנס למקום תוך שזורק בעוצמה כסא לעבר דוכן הגלידה.

המוכרים נראים המומים, ואז מנסים להרגיעו, אולם הוא ממשיך להתפרע ולשבור את רהיטי המקום. במהלך ההתפרעות, הוא כמעט ופגע בראשו של אחד האנשים באמצעות הכסא. לאחר מכן כל הנוכחים ברחו מהמקום, פרט לתוקף שהמשיך במעשיו.

תושבי השכונה בה אירעה התקיפה ביפו, מחו על כך שהמשטרה התעכבה והגיעה רק למחרת.

במקביל, בערב האירוע התרחשה תקיפה דומה בסניף "ויקטורי" לא רחוק משם, בבת ים. זהות התוקפים ונסיבות האירועים טרם התבררו, אולם במשטרה חושדים כי מדובר באירוע פלילי על רקע סכסוך כספי.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully