וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בהתייחסות ראשונה לקמפיין גיוס ההמונים: "חום הלב שלכם ריגש אותי"

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 13:58

את הקמפיין פתחו תומכיו של ראש הממשלה לשעבר, בראשם ינון מגל, במטרה לתמוך בהמשך משפטו של נתניהו ונגד עסקת הטיעון המתרקמת. "תודה על התמיכה האדירה שלכם בימים האחרונים", כתב בטוויטר. לפי הערכה, הוא לא יוכל להשתמש בתרומה, שכן הדבר מנוגד לתקנון האתיקה של הכנסת

בווידאו: משפחת נתניהו סיימה התייעצות על עסקת הטיעון בבית הסנגור/צילום: יותם רונן

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לראשונה לקמפיין גיוס ההמונים שנפתח עבורו, והודה לאזרחים על התמיכה שלהם בו. "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים", כתב. "חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

אתמול תומכיו של נתניהו, בראשות איש התקשורת ינון מגל, פתחו בפרויקט לגיוס המונים תחת הכותרות "נתניהו, לעולם לא תצעד לבד!", למען תמיכה בגיוס תרומות למען המשך משפטו של נתניהו ונגד עסקת הטיעון המתרקמת. עד כה, תוך פחות מ-24 שעות גויסו כ-2.5 מיליון שקלים, כשהיעד הסופי הוא 5 מיליון. יצויין כי לפי הערכה הרווחת בכנסת, נתניהו לא יוכל להשתמש בתרומות הללו כי הן מנוגדות לתקנון האתיקה של הכנסת.

משפחת נתניהו. רויטרס
התייחסות ראשונה לקמפיין גיוס ההמונים. משפחת נתניהו/רויטרס

לפי תקנון האתיקה של הכנסת, חבר כנסת יכול לקבל תרומה רק אם עדכן על כך מראש, מה שלא קרה בפועל במקרה זה. בנוסף, גיוס התרומות נעשה דרך עמותה בשם "מוסרי", שהמשפט של נתניהו אינו בין מטרותיה המוצהרות של העמותה, ולכן קיימים קשיים משפטיים עצומים ביכולתו של נתניהו או בני ביתו להשתמש בתרומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully