וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי טיסות בוטלו: סופת שלגים כבדה מכה בארה"ב ובקנדה

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 14:04

בווירג'יניה, ג'ורג'יה ובקרוליינה הדרומית והצפונית הוכרז מצב חירום, והרשויות מזהירות מפני נסיעה בכבישים הקפואים. בקנדה, התחזיות צופות עד 20 ס"מ של שלג בטורונטו, העיר הגדולה ביותר במדינה

מפלסות שלג בכביש ברואנוק, וירג'יניה, 16 בינואר 2022. AP
מפלסות שלג בכביש ברואנוק, וירג'יניה, 16 בינואר 2022/AP

חלקים מארצות הברית ומקנדה כוסו בשלג ובקרח בעקבות סופת חורף גדולה, וכ-80 מיליון איש נתונים לאזהרות מזג אוויר. יותר מ-3,000 טסות בוטלו אתמול (ראשון) ברחבי ארצות הברית ויותר מ-145 אלף איש נותרו ללא חשמל בכמה מדינות דרום-מזרחיות.

בווירג'יניה, ג'ורג'יה ובקרוליינה הדרומית והצפונית הוכרז מצב חירום, ושירות מזג האוויר הלאומי של ארצות הברית אמר כי עד 30 ס"מ של שלג צפויים לרדת באזורים מסוימים. בשירות הזהירו כי הכפור עשוי לגרום לנסיעות מסוכנות, הפסקות חשמל ונזק לעצים. בכמה מקומות, בהם ניו יורק פורסמה אזהרת שיטפונות באזורי החוף.

ילדים מחליקים בשלג בדה מוין, אייווה, 15 בינואר 2022. רויטרס
ילדים מחליקים בשלג בדה מוין, אייווה, 15 בינואר 2022/רויטרס

מושל קרולינה הדרומית, הנרי מקמסטר, קרא לתושבים להימנע מנסיעות. "זאת הולכת להיות סופה די רעה בחלק העליון של המדינה", אמר. הוא הוסיף כי "החדשות הטובות" הן שהסופה הגיעה בימים האחרונים, שכללו את סוף השבוע ויום חופש ציבורי, כך שפחות אנשים נמצאים על הכבישים. מושל ג'ורג'יה, בריאן קמפ, אמר כי "אני מקווה שהסופה תהיה פחות חזקה מהתחזית, אבל היא יכולה להיות יותר, אנחנו פשוט לא יודעים".

בקנדה, פרובינציית אונטריו, הגובלת במדינת ניו יורק, פרסמה אתמול אזהרות מזג אוויר עבור רוב חלקה הדרומי. לפי התחזית, עד 20 ס"מ של שלג עשויים לרדת בטורונטו, בירת הפרובינציה והעיר הגדולה ביותר של קנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully