וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפש ברשת "איך לרצוח בן אדם בלי ראיות": בן 19 הואשם ברצח בן 61

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 11:07

כתב אישום חמור הוגש נגד צעיר מחולון לאחר שדקר למוות והתעלל בגבר שאותו הכיר באפליקציית הכרויות. הגבר בן ה-61 אירח את הצעיר בדירתו, והאחרון דקר אותו בכל חלקי גופו בעזרת שני סכינים. "תמות יא בן זונה, מה שכולם עשו לי אני אוציא עליך", צעק הצעיר בזמן שדקר

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד בן 19 מחולון בגין רצח בנסיבות מחמירות וגניבה. זאת לאחר שעל פי כתב האישום דקר למוות תוך התעללות גבר בן 61 אותו הכיר באפליקציית הכרויות באינטרנט.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד כנרת מור כאהן, הנאשם והנרצח הכירו באמצעות מערכת היכרויות ברשת, בסמוך להיכרותם עבר הצעיר להתגורר בדירת הגבר בן ה-61. לאחר שהנרצח גילה כי הנאשם גנב מכספו ביקש ממנו לעזוב את הדירה. כשבוע לאחר המקרה התקשר הנאשם וביקש שיאפשר לו לחזור ללון בדירה ללילה אחד בלבד, הגבר בן ה-61 נעתר לבקשה.

ביום הרצח חיפש הנאשם באינטרנט "איך לרצוח בן אדם בלי להשאיר ראיות?". וכן גלש באתרים "יש מאות דרכים להרוג ולהתאבד ואין סיכוי למנוע זאת", "וכן עשר הדרכים הכי כואבות למות בהן".

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מכתב האישום עולה כי הנאשם הגיע לדירת הנרצח ולאחר שגלש בין אתרי אינטנרט העוסקים בדרכי המתה, נטל מהמטבח סכין חדה וגדולה, ודקר עמה את הגבר בן ה-61 בצווארו ובראשו. הגבר הצליח להתרומם על רגליו ולהימלט לעבר דלת הדירה, אך הנאשם השיגו, ובעוד המנוח שואל את הנאשם: "למה ב.ב, למה?" הדף אותו הנאשם בעוצמה על הרצפה, נטל חפץ עץ מאסיבי וגדול, והלם עמו בראשו של המנוח, בעוצמה רבה. מיד בסמוך, בדק הנאשם את דופק המנוח ומשסבר כי עודו בחיים, נטל כרית ספה גדולה והצמידה לפניו של המנוח במטרה להביא למותו.

מיד לאחר מכן, שב הנאשם ונטל את הסכין ודקר עמה את המנוח עשרות פעמים נוספות, תוך שהוא קורא לעברו: "תמות יא בן זונה תמות יא בן שרמוטה, מה שכולם עשו לי אני אוציא עליך את כל החרא שעשו לי כל החיים, כל האנשים שירדו עלי והציקו לי, אני אשחט אותך יא בן שרמוטה ". בשלב זה, נטל הנאשם סכין נוספת, מושחזת, שהייתה בתיק שלו, והחדיר את שתי הסכינים לתוך עומק חלל פיו של הנרצח, והותיר אותם שם.

לאחר ביצוע מעשה הרצח, פעל הנאשם בקור רוח, כשהתקלח, צילם מספר סרטוני וידאו של גופת המנוח וזירת הרצח וגנב את כרטיס האשראי של המנוח וכן מסמכי זהות של המנוח. הנאשם נמלט מהזירה ומיד החל לפעול להעלמת הראיות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully