וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גניבה לעיני המצלמות: פלסטיני גנב רכב, צעיר שהיה בתוכו הצליח להימלט תוך כדי נסיעה

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 17:17

צעירים שעצרו בכפר עוג'ה כדי לקנות שתיה, הבחינו בשלב מסוים שגנב אלמוני נכנס לרכבם, בעוד אחד מחברם יושב בו. הנהג שהבחין במתרחש נתלה על הרכב וניסה למנוע מהגנב להימלט, אולם הוא נפל ונפצע בראשו. לאחר 5 דקות נסיעה הצליח הנוסע לפתוח את חלון הדלת וקפץ מהרכב

בווידאו: תיעוד גניבת רכב בכפר עוג'ה - נוסע שהיה במכונית הצליח לקפוץ ולהימלט מהגנב/מצלמות אבטחה

צעיר תושב הצפון ששהה בתוך רכב שנגב על ידי פלסטיני, הצליח לאחר חמש דקות של נסיעה לקפוץ ממנו במהירות של 50 קמ"ש. הגנב הצליח להימלט עם הרכב, שאליו הייתה רתומה עגלה עם ארבעה אופנועים.

המקרה התרחש ביום שישי אחר הצהריים, אז קבוצה של שמונה צעירים מאיזור עמק המעיינות שבה מיום של רכיבת שטח על אופנועים באיזור נבי מוסא. "עצרנו בעוג'ה לקנות שתיה, הנהג ברכב השני ירד לבדוק אוויר באחד מגלגלי הרכב. בתוך הרכב ישב מאחורה אחד מהחבר'ה. בזמן הזה נכנס גנב אלמוני לרכב, סגר את הדלת וגנב את הרכב", סיפר גיא, אחר מחברי הקבוצה.

תיעוד גניבת רכב בכפר עוג'ה: נוסע שהיה במכונית הצליח לקפוץ ולהימלט מהגנב
16.1.22. מצלמות אבטחה, צילום מסך
קפץ מהרכב במהירות של 50 קמ"ש/צילום מסך, מצלמות אבטחה

הנהג שהבחין במתרחש, נתלה על הרכב וניסה למנוע מהגנב להימלט, אולם הוא נפל ונפצע בראשו. בינתיים, בתוך הרכב התפתח עימות בין הגנב לנוסע שישב מאחור. הנהג נמלט לתוך הכפר ואיים על הנוסע כי ברגע שיגיע ליעדו הוא ירצח אותו. במקביל הוא נעל את דלתות המכונית. לאחר נסיעה של כחמש דקות הצליח הנוסע לפתוח את חלון הדלת וקפץ מהרכב הנמלט שנסע במהירות של כ-50 קמ"ש.

במקביל, קבוצת הרוכבים שהייתה ברכב השני, החלה במרדף אחרי הרכב הנמלט שבתוכו חבר שלהם ואליו רתומה עגלה עם האופנועים שלהם, תוך שהם הזעיקו את המשטרה. אחרי שהם אספו את חברם לתוך הרכב, המשטרה הגיעה למקום, אולם הגנב שנמלט עם מכוניתם ועם האופנועים לא אותרו.

אחד מחברי הקבוצה אמר כי הוא מברך שחבריו יצאו בשלום מהארוע, אבל הדגיש שמבחינה חומרית נגרם להם נזק כספי כבד: "אנחנו קבוצת רוכבים שיוצאים בכל שישי לרכוב בשטח, ליהנות מהטבע ולשחרר את כל לחצי השבוע, הרכיבה היא ממש כמו פסיכולוג. תמיד בדרך ארץ ותוך כיבוד הטבע והאדם. מדובר בתחביב מאוד יקר ובנוסף לכך כל האופנועים שנגנבו היו ללא ביטוח מקיף משום שלא כלכלי לבטח ולא כל חברה מבטחת. קיבלנו מכה רצינית ולא בטוח שנוכל לקנות שוב אופנועים. סכום כסף גדול מאוד הלך שם".

  • עוד באותו נושא:
  • גניבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully