וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה גזרה את כל השמלות בחנות בהתקף זעם שתועד במצלמה

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 2:20

כלה הריונית חטפה התקף זעם והרסה 32 שמלות כלה - רק כי בסלון הכלות סירבו להחזיר לה את הפיקדון על השמלה שלה. העובדת צילמה את מעשה הנקמה שלה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

כלה בהריון תועדה בהתקף זעם גוזרת במספריים את כל שמלות הכלה בסלון הכלות, לאחר שעובדת המקום סירבה לתת לה חזרה את הפקדון על השמלה שרכשה שם.

בסרטון שצולם בסין הכלה מתועדת בידי העובדת האדישה כשהיא גוזרת חורים ב-32 שמלות כלה לאחר שהתבשרה שהיא לא זכאית לקבל חזרה את 500 הדולרים שהפקידה עבור שמלת הכלה שלה. בסרטון שפורסם ברדיט נראית האישה הזועמת נכנסת לבוטיק עם זוג מספריים, עוברת שמלה שמלה וגוזרת בכל אחת מהן חורים. זו בהחלט נקמה משונה, בהתחשב בכך שהיא הגיעה לחנות כדי לקבל החזר של 500 דולר ותאלץ כעת לשלם אלפי דולרים על 32 שמלות הרוסות.

הסרטון נגמר כשהכלה מסיימת לעבור על כל השמלות התלויות ומתיישבת על הכיסא בעצבים. לפי משתמשי רדיט שתרגמו את הדברים שנאמרים בסרטון (במנדרינית), הצלמת היא עובדת החנות שמפצירה בלקוחה ללא הרף להפסיק את מעשיה אחרת היא תצטרך לשלם אלפי דולרים עבור כל אותן השמלות. לא נראה שמילותיה והעובדה שהיא מתעדת את מעשיה מנעו מהלקוחה להמשיך במסע הנקמה הכואב לצפייה שלה.

צפו בהרס נעשה:

משתמשי Reddit שצפו בסרטון נחרדו מההתנהגותה. "אני מקווה שהיא נאלצה לשלם על כל זה. מבוגרים שמגיבים בהתקפי זעם זה מגוחך", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "היא לא רואה שמצלמים אותה? היא תאלץ לשלם על הכול".

אחרים שיבחו את התנהגותה של העובדת: "התבוננות ודיווח היא בדרך כלל התגובה הבטוחה ביותר כשמדובר באנשים מטורפים. אל תתעסקו איתם, רק תנו להם לקבור את עצמם בראיות בזמן שהמשטרה בדרך", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני חושבת שהעובדת התמודדה עם זה ממש טוב. היא פשוט נשארה רגועה וכנראה המשיכה לעדכן אותה בעלויות השמלות שהרסה מבלי להרגיז אותה עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully