וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב למשפחת טקה: "כסף לא קונה חיים, דורשים מאסר ממושך לשוטר שירה בסלומון"

עודכן לאחרונה: 14.1.2022 / 13:35

אבישי אדנה, המלווה את המשפחה מאז שבנה נהרג, התייחס לדיווח לפיו הושג הסכם על פיצוי של 1.8 מיליון שקלים למשפחה: "חבל שלא דרשו סכום ש'יפרק' את המשטרה. בכל מקרה, כסף לא יחזיר את סלומון. אנו רוצים צדק". פרקליט המשפחה: "מי שהדליף על המגעים מבקש אולי לטרפד אותם"

אבישי אדנה, המלווה את משפחת טקה מאז האירוע הטרגי שבו מת בנה סלומון ומפעילי המחאה, התייחס היום (שישי) לדיווחים לפיהם המשפחה תפוצה ב-1.8 מיליון שקלים ואמר: "שלא יחשבו שכסף קונה חיים של בנאדם".

"כסף לא יחזיר את סלומון. אנחנו רוצים צדק, ואת זה אנחנו אומרים מהרגע הראשון. צדק זה שהקצין הזה שלקח חיים של ילד ילך לכלא וישב מאחורי סורג ובריח שנים רבות", טען אדנה. "אנחנו דורשים עונש משמעותי למען יראו וייראו, שלא יקרה עוד מקרה כזה לעולם".

"לי זה נראה שהסכום שמדברים עליו הוא כמעט בדיוק מה שביקשו אז אין לנו בעיה עם זה וזה לגמרי מראה שאנחנו צודקים בטענות שלנו, אבל חבל שהם לא ביקשו סכום אסטרונומי ש'יפרק' את המשטרה או לפחות את התחנה ממנה יצא השוטר שלקח חיים של ילד", הוסיף אדנה. "כל עוד זה לא יפריע למשפט הפלילי והוא יילך לכלא, וסלומון יהיה הקורבן האחרון - אז אין לנו בעיה עם הפיצוי, את זה ואת ההתעסקות עם זה אנחנו משאירים לעורכי דין".

אכיפה מוגברת נגד בני נוער יוצאי אתיופיה | אבישי אדנה, פעיל חברתי. יואב איתיאל
אבישי אדנה/יואב איתיאל

בד בבד, עורכי הדין של המשפחה מכחישים כי הושג הסכם או הסכמה בעניין הרגיש, המצוי במו"מ. עו"ד אביתר קציר, המייצג את משפחת טקה בהליך האזרחי, מסר לוואלה! כי "לצערנו מדובר בידיעה שאיננה מדויקת. משא ומתן אכן מצוי בשלב מתקדם אבל עוד מתנהל. יחד עם זאת, ואת זה חשוב להדגיש, אף לא אחד מהצדדים המעורבים, והכוונה היא גם למשפחת המנוח, לא נתן את אישורו הסופי להסדרת התביעה וממילא גם לא הוחלפו טיוטות או הסכמים נכון להיום. העניין עדיין לא נסגר כאמור".

"פרסום הכתבה בעיתוי הנוכחי וכפי שפורסמה מעורר אצלנו תהיות שמא מי שהדליף אותה מבקש אולי לטרפד את ההידברות בעודה באיבה", הוסיף עורך הדין. "דומה שהדלפת המגעים באה מתוך אג'נדה לא ברורה ואנו מצרים עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully