וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרדה במינוס 20 מעלות: נערים הצילו תינוקת נטושה בסיביר

התינוקת, שככל הנראה הייתה בת 3 ימים בלבד, נמצאה בארגז ביצים על ידי קבוצת נערים ששוטטה באזור. אחד מהם הזעיק את הוריו, שפינו אותה לבית החולים שקבע כי מצבה טוב. עכשיו הם רוצים לאמץ אותה, אם אף אחד מבני משפחתה לא יאותר. הרשויות מחפשות את האם שנטשה אותה

תינוקת שננטשה בסיביר ונמצאה על ידי נערים מטופלת בבית חולים, ינואר 2022. ZDRAV.NSO.RU, צילום מסך
הרשויות מחפשות קרובי משפחה שלה. התינוקת שנמצאה נטושה/צילום מסך, ZDRAV.NSO.RU

תינוקת נטושה אותרה בארגז ביצים בסיביר, בכפור של 20- מעלות. היא נמצאה ביום שישי על ידי חמישה נערים, בכביש מבודד בסמוך לעיירה סוסנובקה שבפאתי נובוסיבירסק. היא הובלה לבית חולים על ידי הוריהם של אחד הנערים, ומצבה מוגדר טוב. המשטרה מחפשת אחרי אמה ופתחה בחקירה פלילית בחשד לרצח קטין.

דמיטרי ליטבינוב, אביו של אחד הנערים, אמר לעיתון NGS כי חמשת החברים צעדו במהלך חופשת חג המולד האורתודוכסי. "היה כבר חשוך, הם האירו עם הטלפונים שלהם, הסתכלו על מה יש בקופסה", אמר ליטבינוב. לדבריו, הם גילו תינוקת, שהושארה עם סוג של סחבה בתור מגבת ועם בקבוק. הוא ואשתו אנה הוזעקו לזירה על ידי בנם, רנאט, והם הסיעו את התינוקת במכונית לבית חולים.

החשש היה שהתינוקת, שככל הנראה הייתה בת שלושה ימים כשהיא נמצאה, תסבול ממכות קור ולא תשרוד. משרד הבריאות המחוזי אמר כי עם הגעתה לבית החולים, רופא בחן אותה במהירות וחימם אותה כשחיכך בעדינות את זרועותיה ורגליה. התינוקת הפכה לוורודה ונמצאה בריאה. בהמשך היא הועברה לבית חולים לילדים, שם היא מטופלת כעת.

אנה ליטבינוב סיפרה ל-NGS כי היא ורבים מאנשי הצוות בבית החולים בכו כשהם שמעו שהתינוקת במצב טוב. הזוג, שלו יש כבר שלושה יולדים, רוצה לאמץ אותה, אך הם יצטרכו להמתין ולראות אם אף בן משפחה אחר לא נמצא. אך גם אם יפתחו בהליך האימוץ, יהיה עליהם לספק מסמכים ולעבור קורסים מיוחדים לפני שיקבלו אישור לקבל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully