וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור: צרפת עצרה חשוד ברצח משפחה בריטית באלפים

סעד אל-חילי, מהנדס יליד עיראק, אשתו, אמה ורוכבת אופניים נורו למוות ב-2012 בתיק שנותר לא פתור עד היום. הרשויות עצרו חשוד, שכבר נחקר בעבר בפרשה. בין המניעים שהוזכרו לאורך השנים: סכסוך משפחתי על כסף או על רקע עבודתו של אל-חילי

שוטרים חוסמים את הגישה לזירת רצח באזור אנסי, צרפת, 6 בספטמבר 2012. רויטרס
שוטרים מציבים מחסומים בזירת הרצח, 2012/רויטרס

משטרת צרפת עצרה חשוד ברצח של משפחה בריטית ושל רוכבת אופניים בהרי האלפים בספטמבר 2012 - כך הודיעה אתמול (רביעי) התובעת במחוז אנסי.

סעד אל-חילי, מהנדס יליד עיראק, אשתו אקבאל ואמה נרצחו במכונית שלהם, ליד העיירה שבלין, בזמן חופשת קמפינג. רוכבת אופניים מקומית שעברה בסמוך נרצחה אף היא. כל אחד מהקורבנות נורה לפחות שלוש פעמים, ולפחות פעם אחת בראש. שתי הילדות, שהיה אז בנות שבע וארבע, שרדו את הרצח. בת השבע סבלה משברים חמורים בגולגולת שלה, ובת הארבע התחבאה במשך שמונה שעות עם גופות בני משפחה במכונית.

התביעה לא סיפקה פרטים רבים על המעצר, פרט לכך שהחקירה מתמקדת בלוח הזמנים של החשוד. בערוץ BFM דווח כי הוא נחקר בעבר בקשר למקרה, וכי הרשויות ערכו חיפושים במקום מגוריו. המניע לרצח נותר לא ברור. לאורך השנים, החוקרים בצרפת בחנו בין היתר אם היה זה סכסוך משפחתי על כסף או על רקע עבודתו של אל-חילי בתור מהנדס לוויינים. עם זאת, התיק נותר לא פתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully