וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיוע סוכן סמוי מהמשולש: 30 תושבי כפר קאסם והרשות הפלסטינית נעצרו

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 12:26

התושבים נעצרו בתום חקירת משטרה שנמשכה שנה ובה הופעל הסוכן הסמוי מהמגזר הערבי שפעל באזור המשלוש, והצליח לתעד עסקאות של רכישת עשרות כלי נשק וסמים. החשודים הובאו הבוקר לחקירה ובהמשך יובאו לדיון בבית המשפט לדיון בבקשה להאריך את מעצרם

בווידאו: מעצר 30 חשודים בעבירות סחר נשק וסמים בכפר קאסם בזכות פעילות סוכן סמוי/צילום: דוברות משטרת ישראל

30 תושבי כפר קאסם והרשות הפלסטינית נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד להחזקה לא חוקית וסחר בכלי נשק וסמים. זאת, בתום חקירת משטרה, שנמשכה כשנה, בה הופעל סוכן סמוי בקרב המגזר הערבי בערי המשלוש, ותוך איסוף ראיות נגד עשרות התושבים.

הפרשה החלה עם גיוסו בן המגזר הערבי לתפקיד מורכב כסוכן חשאי, כשבתום איסוף הראיות הדרושות, בהן עסקאות מפוקחות שבוצעו ותועדו על ידי המשטרה, עברה החקירה הבוקר לשלב הגלוי, כשבלשי הימ"ר ולוחמי מג"ב עצרו את עשרות החשודים.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
30 חשודים נעצרו בסיוע הסוכן הסמוי/ראובן קסטרו

יחידת הסוכנים של ימ"ר מרכז ליוותה את הסוכן באופן סמוי לאורך תקופה ארוכה, במהלכה הוא הצליח לבצע עסקאות מתועדות של רכישת עשרות כלי נשק וסמים, בהם אקדחים, כלי נשק ארוכי קנה וסמים מסוגים שונים ובהיקף עצום, כגון אקסטזי וקריסטל. בנוסף החרימה המשטרה כלי רכב שהיו ברשות החשודים.

העצורים הובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז מרכז ובהמשך היום יובאו בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, לדיון בבית המשפט השלום ראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully