וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר יהודי נעצר בחשד שהתחפש לערבי וניסה להיכנס להר הבית

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 13:08

המשטרה עצרה צעיר שניסה להיכנס למתחם כשהוא עוטה כאפייה בטענה כי מדובר בפרובוקציה שיכולה לגרום ל"פיצוץ". הוא שוחרר תחת תנאים מגבילים. אתמול נעצרו שני יהודים שבעטו בשער המוגרבים. במשטרה מוטרדים מהצטברות המקרים שהופכת לתופעה

‏צעיר יהודי נעצר היום (שני) בחשד שהתחפש לערבי וניסה להכנס להר הבית. לטענת המשטרה, הדבר יכול היה להיתפס כפרובוקציה, "שיכלה לגרום לפיצוץ". הוא שוחרר תחת תנאים מגבילים. במקרה אחר השבוע נעצרו שני יהודים שבעטו בדלת שער המוגרבים.

הצעיר היהודי חבש כאפייה לראשו וניסה להכנס להר הבית. המשטרה תפסה אותו וטענה כי "הדבר יכול היה להוות פרובוקציה, שיכולה חלילה לגרום 'לפיצוץ', אירוע מאוד רגיש". הצעיר שוחרר בתנאים מגבילים.

הפגנות בהר הבית, 10 בספטמבר 2021. עמאר עוואד, רויטרס
הפגנות בהר הבית, בספטמבר 2021/רויטרס, עמאר עוואד

מוקדם יותר השבוע נעצרו ‏שני יהודים לאחר שהציצו להר הבית ובעטו בדלת שער המוגרבים. "מדובר ביהודים שמגיעים בשעת תפילת הפאג'ר לכניסה להר הבית, ומנסים להכנס בזמן תפילת מוסלמים במקום", נמסר מהמשטרה, שהדגישה שנית כי אירוע כזה יכול ליצור מהומות ופרובוקציה.

סנגורם של שני העצורים מסר כי הם "היו שם מתוך סקרנות". בתגובה ענו לו במשטרה כי "סקרנות יכולה להיות מסוכנת", והשניים שוחררו בתנאים.

במשטרת ירושלים מוטרדים מהמקרים, שהפכו זה לא מכבר לתופעה, בה יהודים נכנסים להר הבית מחופשים לערבים, ומנסים ליצור פרובוקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully