וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: ערכות בדיקת אנטיגן יחולקו לתלמידים בבתי הספר ובגני הילדים

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 21:04

חלוקת הערכות תעשה בשני שלבים, כשבשלב הראשון יקבלו אותן באופן מידי ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר היסודיים. בשלב השני יקבלו את הערכות גם תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים. בהודעה שמסר משרד החינוך התבקשו המחוזות השונים לקיים תדריכים לצוותי החינוך "בהקדם האפשרי"

משרדי החינוך, הבריאות ומרכז השלטון המקומי עדכנו הערב (ראשון) כי החל ממחר תחל חלוקת ערכות בדיקת אנטיגן ביתית לתלמידים ולצוותי החינוך, זאת בהתאם למתווה הבידודים החדש. החלוקה תעשה בהדרגה, כשבשלב הראשון יקבלו את הערכות הגנים ובתי הספר היסודיים, באופן מידי, ולאחר מכן יקבלו אותן גם חטיבות הביניים והעל-יסודיים.

לפי ההודעה שנמסרה ממשרד החינוך, לנוכח עדכון מדיניות הבידוד והדרישה לבצע בדיקות אנטיגן ביתיות, "משרד החינוך, משרד הבריאות ומרכז השלטון המקומי יסייעו בניפוק ערכות אנטיגן ביתיות לכל תלמיד/ה ואיש צוות חינוכי על מנת לשמור על רציפות לימודית במצב של תחלואה, ככל הניתן". עוד צויין כי "המחוזות מתבקשים לקיים תדריכים לנאמני הקורונה ולמנהלים בשיתוף הרשויות בהקדם האפשרי".

החלוקה נועדה להעמיד לתלמידים ולעובדי ההוראה הזדמנות לערוך בדיקה וזאת כדי לאפשר, ככל הניתן, את רצף הלמידה ושגרת הלימודים במסגרות הלימודים. החלוקה תתבצע בשיתוף עם משרד הבריאות, משרד הביטחון ומרכז השלטון המקומי.

חזרת תלמידים ללימודים, בי"ס רמת החייל 30.9.2021. ראובן קסטרו
הראשונים לקבל - ילדי הגן ותלמידי בתי הספר היסודיים/ראובן קסטרו

לפי השלב הראשון, תלמיד בגן או בבית ספר יסודי, יקבל שלוש ערכות אנטיגן ביתיות, וכך גם צוותי ההוראה. הערכות הללו ימסרו מתוך המלאי הקיים במוסדות החינוך וברשויות באופן מידי, ויהיה ניתן למסור אותן ישירות לילדים, או לחלופין להנחות את ההורים להגיע ולאסוף אותן מבתי הספר או גני הילדים. השלמות מלאי הערכות עבור בדיקות שיבוצעו על ידי נאמן הקורונה יושלמו במהלך השבוע.

בשלב השני יחולקו הערכות לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים, גם שם יחולקו שלוש ערכות לכל תלמיד.
הערכות יחולקו הן לתלמידים והן לצוותי ההוראה במהלך הימים הקרובים.

תלמידים במהלך בחינת בגרות במתמתיקה. אבשלום ששוני, פלאש 90
תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים יקבלו את הערכות בימים הקרובים/פלאש 90, אבשלום ששוני

משרד החינוך הורה להנהלת בתי הספר, בהובלת נאמן הקורונה, לארגן את הערכות לחלוקה, לעדכן את המלאי שלהן, וכן לתדרך את צוותי ההוראה והתלמידים בדבר תהליך חלוקתן ואופן ומועד הבדיקות. בנוסף, הנחה אותם להשאיר מלאי מספיק של 30% ממספר התלמידים לביצוע שגרת בדיקות בבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully