וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע: אם שרון יסכים לפנות התנחלויות - אסכים למשא ומתן

12.2.2003 / 0:01

יו"ר העבודה בראיון לערוץ 1: נכונות לסיום מהיר של הגדר והפניית תקציבים מהשטחים תאפשר דיון על כניסה לממשלה; הוסיף: הייתי יכול לקבל כל תפקיד; העריך: עיראק לא תירה על ישראל

יו"ר מפלגת העבודה, עמרם מצנע, אמר אמש כי "אם ראש הממשלה יגיד שהוא מוכן להתחיל בפינוי ההתנחלויות ברצועת עזה, לסיים את בניית הגדר ברצינות ובמהירות ולהעביר כספים מההתנחלויות אל תוך הבעיות הכלכליות החברתיות - אני בר משא ומתן".

"הייתי אצל ראש הממשלה. שמעתי אותו באריכות וגיליתי שראש הממשלה, למרות כל מה שמפרסמים שליחיו בהזדמנויות שונות, בעצם דבק בעמדותיו", הוסיף מצנע בראיון לדן מרגלית בערוץ 1, "השאלה המרכזית היא שאלת הדרך. לא נוצר בסיס לדרך משותפת, שתוביל להתמודדות אמיתית עם הבעיות שעומדות בפני מדינת ישראל".

יו"ר העבודה אמר כי הוא היה יכול לקבל כמעט כל תפקיד שר, "אם היה רוצה". "אתה קראת כמוני את אותם עיתונים", הוסיף מצנע, "הליכוד יהיה מוכן להשפיל את עצמו".

מצנע הצהיר, כי "מפלגת העבודה תהיה אופוזיציה ממלכתית". הוא הבטיח שמפלגתו תאפשר לראש הממשלה, אריאל שרון, לצעוד לעבר היפרדות מהפלסטינים ופתיחת משא ומתן.

יו"ר העבודה העריך כי עיראק לא תירה טילים לעבר מדינת ישראל, במקרה של מלחמה עם ארה"ב. "הסיכון הזה הוא קרוב לאפס" אמר מצנע, "למרות זאת צריך כמובן להתכונן, אבל להכניס את העם בישראל לחרדות ולפחדים זה פשוט לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully