וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגנב וצילם את המקלחות: סגן מפקד יחידה במג"ב מואשם שהתקין מצלמה נסתרת במגורי השוטרות

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 20:07

לפי כתב האישום, רפ"ק נאדר ראבח התגנב למגורי הבנות, בשעה שהיו ריקים, והתקין שם מצלמה, שהשקיפה על חלל החדר והמקלחות. היא אף הספיקה לצלם שוטרת שהתפשטה במקום, וחשפה אותה רק חצי שעה מאוחר יותר. נוסף לביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, יואשם ראבח בהפרת אמונים

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד רפ"ק נאדר ראבח, סגן מפקד יחידה במג"ב, זאת לאחר שתיעד באמצעות מצלמה נסתרת שוטרות בשעה ששהו במגורי הבנות בבסיס. הוא נאשם בביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, האזנת סתר שלא כדין והפרת אמונים.

במקרה המרכזי בו נאשם נאדר, הוא השתמש במצלמה נסתרת, אותה התקין במגורי הבנות בשעה שהתגנב לשם לבדו ביולי 2020. כמעט כל המתגוררות בחדר, כולן שוטרות בשירות חובה, לא שהו אותו יום בבסיס, ולא ידעו על מעשיו.

הוא הטמין את המצלמה בכיס האפוד של אחת מדיירות החדר, שהיה תלוי על מתלה בחדר, והפעיל את המצלמה, באמצעותה ניתן היה לראות את חלל החדר ואת חדר המקלחת. לאחר מכן, עזב נאדר את החדר.

מאוחר יותר באותו היום, הגיעה לשם אחת המתגוררות, ומשלא ידעה על קיומה של המצלמה, פשטה את בגדיה ונכנסה למקלחת. כשיצאה ממנה חצי שעה אחר כן, מצאה את המצלמה והפסיקה את הצילום.

ניידת מג"ב באשדוד - 2 יולי 2020. -, פלאש 90
הנאשם התקין את המצלמה במגורי הבנות וצילם ללא ידיעתן/פלאש 90, -

במקרה אחר, שקרה שנה קודם לכן, הטמין הנאשם את המצלמה בחדרה של שוטרת אחרת, אף היא בשירות חובה, וצילם אותה בעודה ערומה כשהיא בחדרה בבסיס.

לפי כתב האישום, במעשיו אלה, פגע הנאשם במכוון בפרטיותן של המתלוננות, בכך שביצע התחקות אחריהן, והטרידן. בנוסף נקבע כי הנאשם עשה מעשים אלה בעודו עובד ציבור, ובעת במילוי תפקידו, ולכן מדובר במעשה של הפרת אמונים הפוגע בציבור.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את המקרה החריג שטופל באופן מידי. מעשים פסולים אלו, אינם מייצגים בשום צורה ואופן את המפקדים והלוחמים של החיל או את ערכיו. בהתאם, פוטר הקצין מהחיל בהליך מהיר לפני למעלה משנה. עם כניסתו לתפקיד, הגדיר מפקד מג"ב טיפול נחוש ובלתי מתפשר במקרים חמורים מסוג זה. משטרת ישראל ובתוכה משמר הגבול, העניקו וימשיכו להעניק ללוחמות את כלל המעטפת והתמיכה הנדרשת. אנחנו מחזקים את הלוחמות, עומדים לצדן ונסייע להן בכל שידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully