וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נתניהו ביקשה לא להגיע לדיון בתביעה נגד אולמרט, השופט התנגד: "שיבקשו בזמן"

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 19:37

יו"ר האופוזיציה, רעייתו ובנו יאיר ביקשו שלא להיות נוכחים בביהמ"ש בשל העלייה בתחלואה, ולהשתתף בדיון מרחוק, אך נשיא בימ"ש השלום בת"א דחה את הבקשה: "אין לי אלא לתמוה על עיתוי הבקשה - כ-24 שעות לפני המועד". מטעמו של אולמרט נמסר: מקווים שמשפחת נתניהו תעשה מאמץ

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר פנו הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להשתתף מרחוק ולא להגיע פיזית לדיון בעניין תביעתם נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שצפוי להתקיים מחר ב-9:00. זאת, בשל כך ש"קצב ההדבקה מתגבר והתחלואה גדלה במימדים שטרם ראינו".

סגן נשיא בית המשפט השופט עמית יריב דחה את בקשת התובעים, וקבע כי הם חייבים להתייצב לדיון באופן פיזי, וזאת שכן "בקשה מעין זו היה על התובעים להגיש זה מכבר, ולא 24 שעות לפני מועד הדיון". השופט עוד ציין כי הדיון ייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והוסיף: "להבא, מוצע לתובעים להגיש בקשות מעין זו במועד מוקדם יותר, שיאפשר בחינה רצינית שלהן".

שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
משפחת נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

בנוסף לכך, משפחת נתניהו ביקשה לדחות את שעת הדיון מ-9:00 ל-10:00 בבוקר, זאת בשל "סידורי האבטחה הנוקשים". הדחייה לטענתם "תמנע בית המשפט ויתר המעורבים לבזבז מזמנם היקר". השופט יריב דחה גם בקשה זו, וציין כי הדיון נקבע לפני יותר מחודשיים, וסידורי האבטחה המלווים את נתניהו, "אינם עניין חדש, ועל כן אין לי אלא לתמוה על עיתוי הגשת הבקשה - כ-24 שעות לפני מועד הדיון".

השופט הציע כי "הדרך להימנע מעיכובים הנובעים מסידורי האבטחה היא, כמובן, לצאת מן הבית בשעה מוקדמת יותר (שאז ניתן גם להימנע מפקקי התנועה בדרך לבית המשפט או לפחות מחלקם)".

עו"ד אמיר טיטונוביץ, המייצג את אולמרט, טען כי "החלטותיו של בית המשפט, בהן נדחו בקשות משפחת נתניהו מהבוקר, אכן משעשעות-משהו, אך מרשנו אינו עוסק בזוטות ובקוריוזים. מרשנו משוכנע, שכמוהו, גם בנימין, שרה ויאיר נתניהו מעוניינים בכך שתביעתם נגדו תתברר במהרה, שהרי הם - ולא מר אולמרט - אלה שבחרו להגיש אותה. יש לקוות שבני משפחת נתניהו אכן יעשו כמיטב יכולתם, על מנת שתביעתם תתברר באופן יעיל ומהיר".

עוד בוואלה!

ותודה לביבי: מנסור עבאס הוא המנהיג שהעז. הוא איש השנה, העשור ואולי הדור

לכתבה המלאה
אהוד אולמרט בטקס האזכרה הממלכתי ״נר יצחק״, במעמד נשיא המדינה ונציגי משפחת רבין, בבית הנשיא, 18 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
רה"מ לשעבר אולמרט/פלאש 90, יונתן זינדל

במאי האחרון, בני משפחת נתניהו הגישו תביעת דיבה נגד אולמרט בסך 837 אלף שקלים, לאחר שלטענתם אמר בריאיונות כי הם "חולי נפש". בחודש יולי הגישו פרקליטיו של אולמרט, עוה"ד אמיר טיטונוביץ ואפרת עקל-אזולאי, כתב הגנה מטעמו לבית המשפט, בדרישה כי שלושת בני משפחת נתניהו יעברו בדיקה פסיכיאטרית רפואית.

בכתב ההגנה נטען כי הפרסומים, לפיהם משפחת נתניהו לוקה במחלת נפש, משקפים את המציאות, ושאולמרט הביע את דעתו בתום לב ומתוך חרדה כנה לגורלה של מדינת ישראל תחת שלטון נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully