וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות": הוארך מעצר ההורים מהשפלה החשודים שגרמו למות בנם

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 17:02

מעצרם של השניים - בשנות ה-30 לחייהם - הוארך עד ליום שני. "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי", נמסר מעו"ד של האם. השניים נעצרו אמש לאחר שהתקבל דיווח על הפעוט שנמצא עם חשד לשבר בגולגלתו

בווידאו: רימון הושלך בחתונה ברחובות, 6 בני אדם נפצעו/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרם של זוג ההורים, תושבי השפלה בשנות ה-30 לחייהם, החשודים בגרימת מותו של בנם בן השישה שבועות. השניים נעצרו אמש, לאחר שהתקבל דיווח על הפעוט שנמצא עם חשד לשבר בגולגלתו.

עו"ד רן אלון, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר במקרה טראגי, של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי והטראומתי של בנם התינוק. במקרה זה, צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות נחפזות מהתחום הפלילי, בטרם התקבלו ממצאים מהמכון לרפואה משפטית לגבי נסיבות המוות".

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
״מדובר במקרה טראגי"/ראובן קסטרו

עו"ד גל וולף, המייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית אמר: "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם וההורים ישוחררו לביתם כדי להתאבל על מות בנם".

האירוע התרחש הלילה כשהמשטרה קיבלה דיווח על הפעוט שנמצא ללא רוח חיים. גורמי רפואה מסרו כי על פי החשד, לתינוק נגרם שבר בגולגולתו.

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully