וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בגן המשחקים: אלפים השתתפו בהלוויתו של עאמר בן ה-3 בביר אל מכסור

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 15:30

כ-3,000 בני אדם, בהם עשרות ילדים, הגיעו לחצר המשפחה וליוו את ארון הקבורה ביישוב, למסגד ולבית הקברות. מאז האירוע אתמול, ארבעה נעצרו בחשד למעורבותם בירי התועה שגרם למותו של הפעוט, והוארך מעצרם. "הילדים ביישוב מפחדים ללכת לגן השעשועים, אנחנו בהלם"

בווידאו: אלפים במסע ההלוויה של הפעוט שנורה בביר אל-מכסור/מערכת וואלה!

הלווייתו של עאמר חוג'יראת, בן השלוש שנורה למוות מכדור תועה בביר אל מכסור, נערכה היום (שישי) ביישוב בו התגורר. כ-3,000 בני אדם, בהם עשרות ילדים, הגיעו לחצר המשפחה וליוו את ארון הקבורה ביישוב, בדרכם למסגד ולבית הקברות. האימאם קרא לכל תושבי הכפר לשמור על אחדות בשעה הקשה הזאת ויצא נגד מעשי אלימות ותושבי הכפר הרבים התפללו בתוך המסגד ומסביב לו.

ביישוב תולים תקווה שהיורים אינם תושבי המקום. תמיר, תושב ביר אל מכסור, אמר שהילדים כעת מפחדים ללכת לגן השעשועים: "הילדים שלי שואלים למה זה קרה. אני כאבא מרגיש רע מאוד ועצוב שהענו למצב הזה". כמו כן, הוסיף כי התושבים בהלם: "לא ידענו אירועים כאלו קשים".

מאז אירוע הירי התועה אתמול, ארבעה נעצרו בחשד למעורבותם ברצח. בית המשפט האריך את מעצר שלושה חשודים עד ליום חמישי, ולחשוד הרביעי - עד יום שני.

מסע הלוויה של  עאמר חוג'יראת, הילד שנורה למוות בגן משחקים,  ביר אל- מכסור, 7 בינואר 2022. אלי אשכנזי
"לשמור על אחדות". הלוויית הפעוט/אלי אשכנזי
בית משפחת עאמר חוג'יראת, הילד שנורה למוות בגן משחקים, לפני הלוויתו, ביר אל- מכסור, 7 בינואר 2022. אלי אשכנזי
אלפי בני אדם בחצר המשפחה/אלי אשכנזי
מסע הלוויה של  עאמר חוג'יראת, הילד שנורה למוות בגן משחקים,  ביר אל- מכסור, 7 בינואר 2022. אלי אשכנזי
מתפללים במסגד ובסביבתו/אלי אשכנזי
הארכת מעצר לחשודים בחשד למעורבות ברצח הילד בן ה-4 בכפר ביר אל מכסור, בימ"ש השלום נצרת. דוברות משטרת ישראל
מכחישים את מעורבותם. החשודים ברצח/דוברות משטרת ישראל

כלל החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם. "החשוד משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסת אליבי", אמר עו"ד עיסאם טנוס, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את אחד החשודים. "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, הוא בהלם מהאירוע הקשה", הוסיפה עו"ד סוהאד אגא, שמייצגת חשוד אחר. בנוגע לחשוד נוסף, עו"ד אגא ציינה כי הוא "חבר של המשפחה ומקורב אליה". עו"ד עלאא עתאמנה, שמייצג חשוד נוסף, מסר כי "מדובר בטרגדיה נוראית, ואנו מבינים את הצורך בחקירה מהירה של האירוע. החשוד מביע צער עמוק על מותו של הילד".

עאמר בן השלוש נפגע מירי תועה של אלמוני שנסע ברכב במרחק של כ-300 מטרים ממגרש משחקים. על פי עדי ראייה שנכחו בגן, שני רעולי פנים ירדו מג'יפ לבן שהגיע לאתר בנייה סמוך ופתחו באש לעבר כלי הנדסי שעבד במקום. עדי הראייה שנכחו בגן המשחקים אמרו כי לפתע ראו את הילד נופל לאחר שנפגע מכדור. המשטרה הוזעקה למקום והחלה בסריקות ואיסוף ראיות מהזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully