וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוגגים מבוהלים, היורה נופל מהקטנוע תוך כדי נסיעה: תיעוד מהירי במועדון בחיפה

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 10:11

מצלמות האבטחה של מועדון באזור הצ'ק פוסט בחיפה תיעדו את התקרית בה ירה צעיר בן 20 לעבר המועדון, ונורה בתגובה על ידי המאבטח. אתמול מת מפצעיו. בסרטון ניתן לראות את הבהלה של המבלים לאחר היריות, וכן את ניסיון ההימלטות של היורה

בווידאו: בהלת החוגגים והימלטות היורים: תיעוד מהירי במועדון בחיפה/עמאר אסאדי

תיעוד ממצלמות אבטחה באזור הצ'ק פוסט בחיפה שפורסמו היום (חמישי) מראים כיצד התרחשה התקרית בסוף השבוע האחרון, בה התבצע ירי לעבר מועדון באזור על ידי צעיר בן 20. הצעיר נורה על ידי אחד המאבטחים במועדון ונפצע באורח קשה. אתמול מת מפצעיו. בסרטון נראית בהלה של מבלים ותושבים שנראו באזור המועדון, ולאחר מכן נראה הצעיר נופל מהקטנוע עליו נהג, תוך כדי נסיעה. הוא פונה בידי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא מורדם ומונשם.

זירת הירי מחוץ למועדון בשדרות ההסתדרות בחיפה. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הירי בחיפה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

מהמשטרה נמסר כי הרקע לתקרית, שהתרחשה בשדרות ההסתדרות בעיר, לא ברור. מחקירה ראשונית עלה כי שני חשודים ביצעו את הירי לעבר המועדון. "המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצע נוסף, לצד איסוף ממצאים בזירה, במסגרת חקירה שנפתחה", נמסר. המאבטח, תושב עכו בן 46, עוכב לחקירה. כמו כן, הוטל צו איסור פרסום על כל פרט מהחקירה וזהות החשודים.

בסיום דיון הארכת מעצרו של המבטח, השופט הורה לשחרר אותו למעצר בית וקבע כי "החשוד אמנם הפעיל את נשקו אולם עשה זאת כדי להציל חיי אדם אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully