וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מקום המדינה: בית חולים חדש יוקם בעיר ערבית

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 17:39

"סכנין-איכילוב" יכלול 14 מרפאות מומחים, מכון דימות, ארבעה חדרי ניתוח ומחלקת אשפוז יום. יועסקו בו 80 עובדים והוא צפוי להיפתח בתחילת הקיץ. מנהל איכילוב פרופ' גמזו: "הקמת בית החולים באזור היא משימה לאומית". היזם שמעורב בפרויקט: "כתושב סכנין, זו הגשמת חלום"

לראשונה מאז קום המדינה, בית חולים "סכנין-איכילוב" יוקם בעיר ערבית. מדובר במרכז הרפואי "סכנין-איכילוב" שיוקם בסכנין בפרויקט משותף של המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב וחמודי אבו יונס - יזם פרטי מהעיר.

המרכז הרפואי ישתרע על שטח 3,600 מ"ר בנוי ויכלול 14 מרפאות מומחים בתחומים שונים ושישה חדרי פעולות. בנוסף, הוא יכלול מכון דימות שמצויד במכשיר סיטי, רנטגן, ממוגרפיה ואולטרסאונד, ויצויד גם במכוני דיאליזה וגסטרו. בנוסף, הוא יכלול ארבעה חדרי ניתוח המיועדים לכירורגיה בינונית, שיהיו מצוידים בטכנולוגיה החדישה ביותר, מחלקת התאוששות ומחלקת אשפוז יום.
 
ב"סכנין-איכילוב" יועסקו 80 עובדים, כולם צוותים רפואיים מהאזור והוא יקבל מעטפת רפואית של מומחי איכילוב, שיגיעו מתל אביב לסכנין לשם ייעוץ וטיפול במקרים מורכבים.
 
"הקמת בית החולים באזור היא משימה לאומית", אמר פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב-ת"א. "איכילוב יתרום את מיטב המומחים, הידע והניסיון כדי להעניק לאוכלוסייה באזור את הטיפול המצוין שתושבי תל אביב מקבלים. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט חשוב כזה עם השפעה אדירה על כלל מרקמי החיים במדינת ישראל".

בית החולים החדש "סכנין-איכילוב" שייפתח בסכנין בקיץ 2022. ללא, מערכת וואלה!
מבנה בית החולים החדש בסכנין/מערכת וואלה!, ללא

היזם חמודי אבו יונס, המתגורר בסכנין, סיפר כי "זוהי הגשמת חלום שבו אני יכול לסייע לשכניי לקבל טיפול רפואי קרוב לבית ומקום עבודה לצוות רפואי שגר באזור, וכעת יש לו אפשרות לטפל בעיר שלו ובתושביה.

"אנו פועלים להגעה להסדר מול קופות החולים כדי שתושבי העיר יוכלו לקבל את הטיפול הרפואי הטוב שניתן בטופס 17, ומבטיחים להעניק את חווית השירות ומצוינות הטובה ביותר. עבורנו בסכנין, איכילוב נחשב לבית החולים הטוב בישראל ואני מודה לפרופ' גמזו ולחברי ההנהלה פרופ' יצחק שפירא ומר אילן סופר על שהבינו את גודל השעה ונרתמו לסייע לנו ולהביא את המצוינות של איכילוב עד לבית שלנו בסכנין".
 
המרכז צפוי להיפתח בתחילת קיץ 2022 ובראשו יעמוד ד"ר סעדי עבד, מנהל מרכז רפואי זבולון לשעבר ומומחה ברפואת משפחה. "סכנין-איכילוב" יעבוד מול כל קופות החולים, ביטוח משלים וחברות ביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully