וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לקנות גלידה: נשארה בתחתונים והשתמשה בשמלה כמסכה מול משפחה מזועזעת

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 0:29

אישה בארגנטינה נשלחה על ידי חבריה כדי לקנות גלידה אבל לא הביאה איתה מסכה. בצעד נואש ויוצא דופן היא החליטה להוריד את כל הבגדים והפכה את השמלה שלה למסכה - מול ילדים המומים. האם היא קיבלה בסוף גלידה?

אישה שעשתה מעל ומעבר כדי לעמוד בהגבלות הקורונה על מנת לקנות גלידה הפכה לוויראלית לאחר שניסתה להפוך את השמלה שלה למסכת פנים, תוך כדי כשהיא מתפשטת לחלוטין. בסרטון שתועד על ידי מצלמת אבטחה של החנות שבגודוי קרוס שבמערב מחוז מנדוזסהשבארגנטינה זמן קצר אחרי השעה 10 וחצי בערב בשבת האחרונה.,

האישה נראית מורידה את השמלה וקושרת אותה סביב הפנים כשהיא נמצאת בחנות העמוסה במשפחות וילדים. אב שעמד עם אשתו וילדיו בתור נראה מביט בחרדה מעבר לכתף שלו מספר פעמים בעוד האישה מתפשטת. היא נשארה עם תחתונים, חזיה וכפכפים בלבד לפני שניסתה להפוך את השמלה למסכה, כדי שתוכל לקבל שירות.

צפו בתיעוד

על פי הדיווחים לפני שהתפשטה היא אמרה לאנשי הצוות: "אל תשאלו לגבי מסכת הפנים שלי, אני שמה אותה עכשיו". למרות המאמצים שלה, הצוות סירב להעניק לה שירות (וגלידה) ודרש ממנה לשים מסכה ראויה ואז ליווה אותה אל מחוץ לחנות.

בעיתון המקומי Cronica דווח שהאישה הגיעה למקום יחד עם עוד עשרה חברים, כשלאף אחד מהם לא הייתה מסכה והם בחרו בה שתייצג אותם בחנות, בשל מגבלות הקורונה שצמצמו את מספר האנשים שיכולים להכנס לעסקים מקומיים. העיתון האזורי דיאריו דה מנדוזה דייוח שבסופו של דבר 11 הרעבים הצליחו לקנות גלידה אך רק לאחר שאחד מהם השיג מסכה תקנית כדי להיכנס פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully