וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הדיילת שהוכנסה למתקן בידוד בסין תשוב לישראל מחר

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 12:13

הדיילת שאובחנה בווריאנט אומיקרון ושוהה זה שבועיים במתקן בידוד במדינה, תוכל ככל הנראה לשוב ארצה מחר. זאת, על אף שטרם התקבל אישור רשמי לכך אצל הקונסוליה הישראלית המטפלת בעניין מול השלטונות המקומיים. אל על ערוכה להשיבה לישראל בטיסת מטען

דיילת אל על שאובחנה בווריאנט אומיקרון והוכנסה למתקן בידוד בסין תוכל לשוב לישראל, ובחברה נערכים להשיבה מחר (חמישי) ארצה. זאת, על אף שטרם התקבל אישור רשמי לכך בקונסוליה הישראלית המטפלת בעניין מול השלטונות המקומיים. הדיילת שוהה כרגע בבית חולים במדינה.

הדיילת אובחנה ביום חמישי לפני שבועיים בווריאנט אומיקרון לאחר שהגיעה לסין בטיסת מטען. בהתאם, אל על מנסה להטיס אותה חזרה בטיסת תובלה של החברה.

טיסת אל על, הטיסה המסחרית הראשונה מישראל לאבו דאבי נחתה, 31 באוגוסט 2020. ., רויטרס
"נעשים הסידורים הנדרשים כדי לאפשר לה לחזור". מטוס אל על/רויטרס, .

טרם הגעתה למדינה, הדיילת נבדקה פעמיים לקורונה בישראל וקיבלה תוצאה שלילית. היא נמצאת בקשר רציף עם הקונסוליה הישראלית. גורם בחברה מסר לוואלה! כי "מהרגע בו הובן שמנהלת השירות נמצאה חיובית לזן אומיקרון ועל פי הנהלים בסין נדרשת לשהייה בבידוד, באל על עמדו ועומדים בקשר איתה ועם הקונסוליה בגוואנגז'ו. כמו כן נעשים הסידורים הנדרשים על מנת לאפשר לה לשוב לישראל כבר מחר בטיסת מטען שיוצאת מהמדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully