וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "יש עתיד היא מפלגת השלטון בישראל, לא נעצור עד שנהיה המפלגה הגדולה"

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 20:56

שר החוץ נאם בזום בפני כאלף פעילים בוועידה לציון עשור להקמת המפלגה והכריז על היעד המרכזי: להפוך למפלגה הגדולה ביותר בבחירות הבאות. הוא התייחס בנאומו לביטול הבחירות לראשות המפלגה ואמר: "לא היה מועמד שרץ נגדי הפעם, אבל יהיה בפעם הבאה"

בווידאו: יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בכנס ועידת המפלגה/צילום: "יש עתיד"

יו"ר יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד, נאם היום (שלישי) בוועידת יש עתיד הראשונה והכריז על מפלגתו כ"מפלגת השלטון הישראלית" והכריז על יעד: להפוך למפלגה הגדולה ביותר. "יש עתיד היא מפלגת השלטון הישראלית. המפלגה הכי גדולה בממשלה. מרכז הכובד של השלטון במדינה. הכלכלה הישראלית, הבטחון הישראלי, החברה הישראלית, הכל עובר דרכנו", לפיד אמר בנאום זום לכאלף מאנשי המפלגה לציון עשור להקמתה. "יש עתיד היא המפלגה השניה בגודלה בישראל, ואנחנו לא נעצור עד שהיא תהיה המפלגה הגדולה".

במקור, הוועידה הראשונה של יש עתיד היתה אמורה להיות אחרת; לפיד תיכנן לקיים בחירות לראשות המפלגה, לראשונה מאז היווסדה ב-2012, ואלף פעילים מונו כחברי הוועידה ובעלי זכות בחירה. ואולם, משום שאף אחד מחברי המפלגה לא הגיש מועמדות מלבד לפיד, הבחירות בוטלו. בשל התפשטות הקורונה, הוועידה גם לא התקיימה פרונטלית כמתוכנן אלא נערכה בזום.

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, 27 בדצמבר 2021. ערוץ כנסת, צילום מסך
"הכל עובר דרכנו". לפיד/צילום מסך, ערוץ כנסת
יאיר לפיד. יש עתיד, צילום מסך
לפיד בנאום שהועבר בזום, היום/צילום מסך, יש עתיד

לפיד התייחס בנאומו לביטול הבחירות ואמר: "לא היה מועמד שרץ נגדי הפעם, יהיה בפעם הבאה. אנחנו מתחילים משהו. אחרי הוועידה הראשונה תהיה הוועידה השניה, ובה כבר מישהו ירוץ מולי. ותגיע גם הוועידה שבה מישהו אחר יעמוד כאן וידבר אתכם". הוא הוסיף: "הציניקנים יצחקו. זה היה כך מהיום הראשון של יש עתיד. עשר שנים. כל צעד שעשינו, כל התקדמות, תמיד היו ציניקנים שעמדו בצד והיה להם מה להגיד. כל יש-עתידניק יודע את התשובה לזה: ציניקנים לא בנו דבר מעולם". לדבריו, "בעשר השנים האלה שמעתי כמות בלתי נתפסת של הספדים על המפלגה הזו. הודיעו על מותנו אינספור פעמים. זה רק חיזק אותנו".

לפיד התייחס בנאום גם לחילופי השלטון ותקף את התנהלות האופוזיציה: "אני שומע את הליכוד וש"ס ויהדות התורה. האופוזיציה. הקללות והנאצות. מבחינתם אם הם לא בשלטון, אם לקחו להם את השיירה והלשכה, אפשר לסגור את המדינה. אנחנו לא ניתן לשנאה ולאלימות לנצח אותנו". הוא הוסיף: "ניתן להם בחוץ להמשיך לצעוק ולקלל ולנסות להוריד את המדינה הזו למקומות נמוכים, לנו יש אחריות. אנחנו אלה שהצילו את הדמוקרטיה הישראלית ואת הכלכלה הישראלית ואת היחסים הבינלאומיים של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully