וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אמיתי: חייזר נצפה מאחורי שמעון פרס בזמן נאום של אובמה מ-2012

16.1.2022 / 0:09

חוקר תיאוריות הקונספירציה סקוט וורינג טוען שמצלמות וועידת איפא"ק שנערכה ב-2012 איתרו חייזר העובד כסוכן סמוי, שלדבריו השתמש בטלפתיה כדי להכתיב את נאומו של אובמה

האם התגלה חייזר כסוכן חשאי בזמן נאום של אובמה?/YouTube/UFOSightingsDaily

האם כולנו פספסנו תיעוד ודאי של חייזר בוועידת איפא"ק שנערכה ב-2012? חוקר תיאוריות הקונספירציה סקוט וורינג העלה טענה מוזרה שחייזר "ירוק עור" העובד כסוכן חשאי נעזר בטלפתיה כדי לתמרן את נאומו של ברק אובמה. על אף שזה נשמע מגוחך לחלוטין, כל מי שיצפה בסרטון מהוועידה יתהה לרגע האם מדובר במאבטח בן אנוש או באמת בחייזר.

"מחפש האמת", כפי שהוא קורא לעצמו, סקוט סי וורינג טוען שהבחין ב"סוכן של השירות החשאי החייזרי" בדיווח חדשותי מוועידת איפא"ק שנערכה ב-2012, בו נראה אובמה, הנשיא ה-44 של ארצות הברית, נואם לצד ראש ממשלת ישראל דאז, בנימין נתניהו. הוא שיתף את הסרטון בערוץ היוטיוב שלו ובו ניתן לראות - ממש מאחורי שמעון פרס ז"ל שיושב בקהל - את הדמות המחשידה.

הוא אומר בסרטון: "תסתכלו על העור שלו. העור של כל אדם אחר הוא נורמלי. שלו ירקרק. הצוואר שלו עבה יותר משל אדם רגיל. האוזניים שלו הן כמו בליטות קטנות בעור. האף שלו שטוח, הפה שלו כמעט לא קיים. זה פשוט לא נורמלי". הוא הוסיף: "אין בזה שום הגיון. מדובר באדם מסוכנות השירות החשאי של אובמה".

האם התגלה חייזר כסוכן חשאי בזמן נאום של אובמה?. YouTube/UFOSightingsDaily, צילום מסך
אז מה אתם אומרים על זה?/צילום מסך, YouTube/UFOSightingsDaily

ללא שום ראיה כלשהי, סקוט טען בפראות שהחייזר יכול "לתמרן בעדינות את מוחו של אובמה ולשנות את החלטתו באמצעות טלפתיה". הוא אפילו טען שהיצור עשוי להיות "חייזר שגדל בצלחת פטרי" במעבדה סודית.

לא רק מאמינים השתכנעו מהתיעוד. גם הספקנים ביותר בחנו אותו שוב ושוב ולא מוכנים להישבע שלא מדובר בדבר האמיתי. חלק מאמינים שהחייזר הסתובב שם בחופשיות תחת מסווה, כשרק המצלמה מסוגלת לחשוף את פניו האמיתיות. אחד כתב: "האוזניים שלו מפוסלות בצורה כל כך מוזרה, כולל אותם שקעים מוזרים מעל הצוואר הגדול והחריג שלו. מציאה נהדרת סקוט". צופה נוסף כתב: "זה מטורף! מעניין אם המצלמה חשפה את הזהות האמיתית שלו ולכל השאר בחדר הוא נראה רגיל".

זה חייזר שם?

האם התגלה חייזר כסוכן חשאי בזמן נאום של אובמה?. YouTube/UFOSightingsDaily, צילום מסך
מקרוב זה ממש נראה כמו חייזר, נכון?/צילום מסך, YouTube/UFOSightingsDaily

אחרים ביטלו את תיאוריית החייזרים ואמרו שזה הכל עניין של תאורה. "שום דבר לא מוזר פה. בחור קירח באזור חשוך יותר מאחור, אוזניים קטנות ואף ולחי בולטים", כתב אחד ואחר הוסיף: "ברור שזה בן אדם. הוא רחוק אז קל להתבלבל ולראות דברים שלא באמת קיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully