וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח על "רוורס" שהוביל לירי: שני תושבי נצרת נאשמים ברצח

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 22:38

כתב אישום הוגש נגד מוחמד נערה ומחמוד כנגה בגין רצח איהאב סעדי. לפי האישום, אחרי עימות בכביש בתוך סמטה צרה עם נהג נוסף - נערה החליט לרצוח את אותו אדם או מי מבני משפחתו. הוא ירה בסעדי לפחות עשרה כדורים, והשניים החלו במנוסה שהתפתחה למרדף משטרתי

בווידאו: תיעוד קטטה בין שני גברים על מעבר בכביש שהובילה לרצח/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד שני תושבי נצרת בגין רצח איהאב סעדי - בגלל סכסוך בכביש. מקרה הרצח אירע ב-29 בנובמבר, ומחקירת המשטרה עולה כי לרצח קדם ויכוח בין שני הנאשמים, מוחמד נערה בן ה-24 ומחמוד כנגה בן ה-21, לבין אחיו של הקורבן, על רקע סכסוך בכביש.

נערה הגיע לאיזור מנזר דבס בעיר וחברו כנגה נכנס לרכב והתיישב לידו. לסמטה בה חנו הגיע נהג רכב אחר שניסה לתמרן נסיעה לאחור ברחוב הצר. בין השלושה פרץ ויכוח שגלש לחילופי מהלומות.

נערה נאלץ לברוח מהמקום וחש מושפל. על פי כתב האישום "חמתו בערה בו. על כן גמלה בלבו ההחלטה לרצוח את נהג הרכב שאיתו התעמת, או במי ממשפחתו".

חשוד ברצח איהב סעדי זמן קצר לפני ביצוע הרצח. דוברות משטרת ישראל
שולף אקדח ונוסע לרצוח. הנאשם/דוברות משטרת ישראל

הוא הצטייד באקדח מדגם "גלוק" ואחרי עשר דקות נסע יחד עם חברו לעבר מתחם מגורי משפחת סעדי. הם הבחינו באיהב סעיד, אחיו של הגבר שהתעמת איתם זמן קצר לפני כן. בין הצדדים התפתח דין ודברים כשלפתע נערה שלף את האקדח, ירה לעברו שישה כדורים, חלקם אחרי שהקורבן כבר היה מוטל על הארץ.

השניים נכנסו למכוניתם והחלו במנוסה תוך שבדרך פגעו עם המכונית בעובר אורח. במכונית נהג כנגה שאיננו מחזיק ברישיון נהיגה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

שני שוטרים שהיו בסמוך קיבלו דיווח על הרכב הנמלט והורו להם לעצור, אולם השניים המשיכו בנסיעה פרועה תוך שהם פגעו בצידו של אוטובוס אותו עקפו ובעגלה שהיתה רתומה לרכב שהגיע ממול, בנתיב הנגדי. כתוצאה מהתנגשות בעגלה הם איבדו את אחד מגלגלי הרכב. למרות זאת המשיכו בנסיעה עוד כמה מאות מטר עד שעצרו.

תוך כדי המרדף זרקו את האקדח מחלון הרכב.

הם נעצרו ונחקרו על ידי חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים. היום פרקליטות מחוז צפון הגישה נגד השניים כתב אישום בעבירות רצח, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, השמדת ראיה, תקיפה, שיבוש ונהיגה ללא רישיון.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully