וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לקורונה! שחררו את העדר

ערן טיפנברון

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 14:45

כבר שנתיים ששארית האמון הציבורי נשחקת בין סגר משתק למתווה חינוך בלתי מובן ועד להגבלות חסרות הגיון. האם לממשלת ישראל אין דברים יותר חשובים להתעסק בהם במקום לבזבז ימים שלמים בשאלה מה לפתוח ומה לסגור? די להשבתת החיים! פתחו הכול ותנו לעדר לצאת החוצה

שנתיים שאנחנו מתעסקים עם המגיפה, והגיע הזמן לעצור, להבין מה היה לנו ולהסיק מסקנות אמיצות. מישהו מכם מבין את הרמזור? מישהו מבין את מתווה החינוך? המסחר? התיירות? אתם יודעים באיזה צבע העיר שלכם? מותר או אסור לטוס לחו"ל? ולאן? האם לממשלת ישראל אין דברים יותר חשובים להתעסק בהם במקום לבזבז כל שבוע את הישיבה השבועית בשאלה מה לפתוח ומה לסגור?

די! מספיק כבר עם הטרללת הזו! נמאס מהסגרים הלא אפקטיביים, שאיבדו את שארית האמון הציבורי. מסיבות סילבסטר ולהבדיל הילולת הבבא סאלי מוכיחים את מידת האמון של הציבור בהוראות. מסגן שר החוץ ומטה - חוסר אמון מוחלט. די עם ההגבלות. די להשבתת החיים. לפתוח הכל - מסחר, בתי ספר, מקומות בילוי, מסעדות, טיסות. ה-כ-ל!

תורי ענק לבדיקות קורונה. מוזיאון תל אביב 2 בינואר 2021. ראובן קסטרו
שעות בתור בשביל בדיקה לא רלוונטית. תור לבדיקת קורונה בתל אביב, היום/ראובן קסטרו

מי שהתחסן - יש סיכוי טוב שגם אם יחלה, יעבור את זה בקלות. מי שלא התחסן - בעיה שלו. מדובר באנשים בוגרים עם תבונה, שהחליטו לא להתחסן וזו בעיה שלהם. תעזבו אותם בשקט ותנו לכל אחד ואחת מאיתנו לשקול את שיקוליו, גם אם לדעתכם, ולדעתי, הם מגיעים למסקנות לא נכונות.

והילדים? זו לא בעיה שלהם. באחוזים של כמעט 100% זו מחלה שעוברת בקלות על ילדים. הורה שלא רוצה לחסן את ילדיו - שלא יחסן. תפסיקו לכפות את עצמכם על אזרחים תבוניים, גם אם לדעתכם הם טועים.

רה"מ נפתלי בנט ביציע מבודדים בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת, 27 בדצמבר 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
די להשבתת החיים. בנט/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

ומה עם קריסת בתי החולים? ממשלת ישראל, תתעסקו בזה. רק בזה. אם חס וחלילה נגיע למצב של עומס על בתי החולים - זה יהיה כישלון שלכם, שרי הממשלה. כי רק בדבר הזה אתם צריכים לעמול יומם וליל: בחיזוק המערכת הרפואית. תעזבו את האזרחים בשקט. תתעסקו במערכת.

והבדיקות האינסופיות. אנטיגן מיותר, PCR יקר. ובזבוז הזמן המשווע! לעמוד שעות בתור בשביל בדיקה לא רלוונטית. כמה בזבוז של כסף, וזמן ואנרגיה ועצבים. כמו הקזות הדם והעלוקות של ימי הביניים. ממציאים לעצמנו ריטואלים של קורונה שהתועלת שלהם היא אפס!

יש אפשרות שאנחנו הולכים לחיות עוד זמן רב עם מתקפת הווירוסים הזו. צריך ללמוד לחיות איתה. אנחנו לא יכולים ולא צריכים להתעסק במגננה ולחסל את החיים של כולנו. ילדים צריכים לגדול וללמוד, נערות ונערים צריכים לצאת ולבלות, אנשים בוגרים צריכים לעבוד וזקנים צריכים לחיות בחיק משפחותיהם.

די להשבתת החיים! תפתחו הכל ותנו לעדר לצאת החוצה.

הכותב הוא עורך וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully