וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

250 שתילי קנאביס בדירה: מעבדת סמים נחשפה בביתו של בן 75

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 12:16

המשטרה עצרה תושב ראשון לציון בחשד שגידל וייצר מאות שתילים של קאנביס במשקל כולל של כ-20 ק"ג. ציוד רב ששימש לגידול הסמים הועבר למעבדות זיהוי פלילי של המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך עד מחר והחקירה נמשכת

בווידאו: מנהרת סמים שנחשפה באזור ראשון לציון/צילום: דוברות משטרת ישראל

גבר בן 75 נעצר אתמול (שבת) בחשד להפעלת מעבדת סמים עם מאות שתילים מדירתו בראשון לציון. המעבדה, אותרה ברחוב חיל התותחנים בעיר ובה נמצאו כ-250 שתילים של חומר מסוג קנאביס, במשקל כולל של כ-20 ק"ג וכן נמצא ציוד רב המשמש על פי החשד לגידול וייצור סמים. כלל הממצאים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

המשטרה ביקשה אמש להאריך את מעצרו של החשוד בהפעלת המעבדה, ובסיום הדיון קבע בית המשפט השלום בראשון לציון כי מעצרו יוארך עד מחר.

הפעלת מעבדת הידרו ובה מאות שתילים בדירתו של בן 75 
2 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
"מאות שתילים בדירתו". המעבדה שנחשפה/דוברות משטרת ישראל
הפעלת מעבדת הידרו ובה מאות שתילים בדירתו של בן 75 
2 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
המעבדה והשתילים בראשון לציון/דוברות משטרת ישראל

לפני חודשיים המשטרה חשפה מנהרה תת-קרקעית ששימשה כמעבדת הידרו באזור ראשון לציון. במנהרה, שגודלה כדונם וחצי, ייצרו סחורה שמוערכת בשווי של כ-15 מיליון שקלים, ונעצרו בה שבעת החשודים בהפעלתה.

ימ"ר תל אביב ניהלה חקירה סמויה במשך מספר חודשים, בסופה נעצרו שבעה תושבי המרכז כבני 30, בחשד שגידלו וייצרו מאות שתילי סמים בתנאי מעבדה, מתחת לאדמה, בליבה של העיר ראשון לציון. סגן-ניצב יניב וולוביץ תיאר את המעבדה כ"אחת הגדולות והייחודיות שנתפסו אי פעם במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully