וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

123 נתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול, 159 רישיונות נפסלו: חגיגות השנה החדשה בדרכים

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 20:07

משטרת התנועה פרסמה את נתוני האכיפה במהלך ערב השנה שחלפה - הידוע כמועד בו נהגים רבים מבצעים עבירות תנועה שמערבות שתיית אלכוהול. כמה דוחות קיבלו הישראלים, ומה היקף פסילת הרישיונות? כל הנתונים

בווידאו: אכיפת חגיגות הסילבסטר בדרכים/צילום: משטרת ישראל

עם המעבר ל-2022 המשטרה פרסמה הערב (שבת) את נתוני פעולות האכיפה שביצע אגף התנועה במהלך חגיגות הסילבסטר. כמה נהגים נתפסו תחת השפעה אלכוהול, מה היקף הרישיונות שנפסלו, מספר הדוחות שניתנו ועבור איזה עבירות נפסלו רשיונות? סיכום אירועי השנה החדשה בכבישים.

מנתוני אגף התנועה עולה כי 123 נהגים נתפסו כשהם נוהגים תחת השפעת אלכוהול בערב השנה האזרחית החדשה. כמו כן, 159 רישיונות נהיגה נפסלו למשך 30 ימים לנהגים שביצעו עבירות תנועה חמורות.

116 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות תנועה חמורות בערב השנה החדשה. בסך הכל ️140 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת.

מבצע אכיפה של המשטרה בערב השנה החדשה. 1 בינואר 2022. דוברות משטרת ישראל
140 דוחות בסך הכל. בדיקת ינשוף, הלילה/דוברות משטרת ישראל
מבצע אכיפה של המשטרה בערב השנה החדשה. 1 בינואר 2022. דוברות משטרת ישראל
פעולות אכיפה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

במשטרה מסרו כי מאות שוטרים ומתנדבים מאגף התנועה פעלו לאורך סוף השבוע בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ "על מנת לשמור על שלומם של משתמשי הדרך ולאפשר נסיעה חופשית ובטוחה בערב השנה האזרחית החדשה. ההערכות כללה פריסת כוחות שיטור, גלויים וסמויים המייצרים הרתעה ומגדילים את סיכויי מבצעי העבירה להיתפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully