וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור שהתחיל בצפרדע שנמצאה בחסה בסופרמרקט - ונגמר בדמעות

עודכן לאחרונה: 18.2.2022 / 0:20

צעיר מאוקלהומה לא נבהל כשמצא צפרדע בתוך הקופסה של החסה שהוא קנה ובמקום להתלונן הוא החליט לגדל אותה ושיתף בסדרת ציוצים ארוכה תיעוד מחיי היומיום שלהם וההתלבטות הקשה האם לשחרר אותה לטבע או לשמור עליה - ואז הגיע טוויסט נוגע ללב

מצא צפרדע קטנה בתוך סלט החסה/simoncurtis

אדם מצא צפרדע קטנה בקופסא של חסה ערבית שקנה בסופרמרקט, אבל במקום להתלונן בפני המנהל ולפרסם פוסט זועם ברשתות החברתיות - הוא החליט לטפל בה ולגדל אותה. סימון קרטיס, אמן ושחקן צייץ כי הוא מצא צפרדע חמודה מתחת לערימת החסה שקנה והוא קרא לה טוני.

"מצאתי צפרדע חמודה בתחתית של אריזת חסה רומית, וקר מדי כדי לשלוח אותה החוצה, אבל היא חיה בחסה במקרר שלי כבר כמה ימים, מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי שהיא לא תמות?", כתב טוני בציוץ המקורי. מהציוץ הזה החל טוני בסדרת ציוצים בהם תיאר כיצד הוא מאכיל את הצפרדע ועושה לה אמבטיות, כיצד היא ברחה פעמיים והוא והכלב הקטן שלו חיפשו אותה בבית, וסיפר שביולוג איתו התייעץ זיהה עבורו כי מדובר בצפרדע עץ. הוא התלבט האם לשחרר אותה לטבע כשיתחמם בחוץ או לגדל אותה בבית ובנתיים הוא קנה לה אקווריום מיוחד שבו היא חיה כעת.

עלילות טוני וקרטיס

ואז הגיע טוויסט קורע לב

בשיחה עם האתר אינדי 100 שנערכה לפני כחודשיים, קרטיס סיפר שהוא עדיין לא יודע האם הוא צריך לשמור על טוני: "יש לי חיבה מטורפת כלפיה, היא כמו נס קטן, אבל אני לא יודע אם לא מגיע לה הצ'אנס לחיות בטבע. התייעצתי עם ביולוג ממחלקת הטבע באוניברסיטת אוקלהומה, והוא אמר שכדי לשחרר אותה אני צריך חלון של כמה ימים חמים כדי שהיא תוכל לשרוד בחורף".

למרות הדברים הללו, בנתיים קרטיס נקשר לטוני, ופרסם הרבה תמונות וסרטונים של הצפרדע ובחג מולד האפילו הכין עבורה גרב אותה תלה מעל האח והכך הפך אותה לחלק מהמשפחה.

ואז הסיפור השתנה - בניו יורק פוסט דווח שבסדרת ציוצים נוגעים ללב קרטיס חשף כי הוא סבל מלוקמיה בגיל 10, והיה לו צעצוע אהוב של בובת צפרדע עץ שאירחה לו לחברה במהלך הטיפולים שלו - והוא מאמין שהמפגש שלו עם טוני הוא לא מקרי.

לאחר שסיפר שהוא בכה הוא כתב: "אני מאוד קרוע - האם אני מחזיק את טוני כחיית מחמד או משחרר אותו בימים הקרובים שתתחיל שורה של ימים חמים בצורה חריגה, שיתנו לו מספיק זמן להתאקלם ולהתכונן לתרדמת חורף?"

הוא העלה את הנושא להצבעת העוקבים שלו וכמעט 60% מהם היו בעד לשמור על הצפרדע כחיית מחמד. הציוצים הויראליים אפילו משכו תשומת לב מצד חנות למוצרי חיות שהציעה לקרטיס כרטיס מתנה של 500 דולר כדי לסייע במימון טרריום ואספקת מזון ​​עבור טוני.

בסופו של דבר קרטיס כתב ש"לאחר שהתיעצתי עם ד"ר ג'ונתן קולבי, ביולוג ומדען המתמחמה בצפרדעים ולמדתי על הפרקטיקות הטובות והמוסריות ביותר מבחינה סביבתית בתרחיש כמו שלי - החלטתי להשאיר אצלי בבית את טוני".

זה הבית החדש של טוני

קרטיס שיתף סרטון המראה את טוני בבית החדש שלו וכתב: "הוא כל כך שמח. תודה לכל מי שעקב אחרי הסיפור שלו והתרגש. יהי רצון שכולנו נפגין טוב לב, חסד ואדיבות לכל מי ומה שלא יהיה, מתי שנוכל".

בסופו של דבר קרטיס גם חזר למקום בו נקנתה החסה כדי לקנות עוד קופסה, אבל לא הצליח למצוא חבר לטוני בפנים.

  • עוד באותו נושא:
  • צפרדע
  • חסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully