וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כחודשיים: שוחררה הישראלית שנעצרה בבלארוס כשברשותה קנאביס רפואי

עו"ד מאיה רייטן שוחררה ממעצר לאחר שהפרקליטות במדינה דרשה להטיל עליה עונש מאסר של כמה שנים "בגין ביצוע עבירות שבלארוס רואה בהן כחמורות" - החזקת שני גרם קנאביס באישור רופא. השחרור נעשה לאחר מאמצים משותפים של הנשיא הרצוג, שר האוצר ליברמן ושר החוץ לפיד

עו"ד מאיה רייטן, ישראלית שהייתה עצורה בבלארוס במשך כחודשיים, שוחררה היום (חמישי) ממעצר. רייטן נעצרה לאחר שנתפסה בשדה התעופה עם שני גרם קנאביס באישור רופא, והוגש כנגדה כתב אישום בגין כך. הפרקליטות במדינה דרשה להטיל עליה עונש מאסר של כמה שנים "בגין ביצוע עבירות שבלארוס רואה בהן כחמורות", כך ציין עורך הדין של המשפחה, שרון נהרי.

השחרור הותר לאחר מאמצים משותפים של נשיא המדינה יצחק הרצוג, שר האוצר אביגדור ליברמן ושר החוץ יאיר לפיד, ששוחח הערב עמה ועם משפחתה ובירך על חזרתה לארץ. לפיד וליברמן ביקשו להודות לנשיא הרצוג על מאמציו, ולפיד הודה בנוסף לכל הגורמים במשרד החוץ בארץ ובחו"ל. עו"ד נהרי מסר כי "היום הסתיים מאבק ארוך ומתיש, חודשיים קדחתניים של עבודה קשה סביב השעון".

עו"ד מאיה רייטן שוחררה ממעצר בבלרוס. ללא, אתר רשמי
סוף טוב. מאיה רייטן ומשפחתה/אתר רשמי, ללא

ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד אבי חימי, אמר כי הוא "נרגש על חזרתה ארצה של חברתנו למקצוע". הוא הבטיח לרייטן "להמשיך ולסייע ככל שיידרש בכדי להקל על חזרתך לשגרת עבודתך כעורכת דין", והוסיף כי הוא "מקווה לראותך בהקדם שבה ומופיעה בבתי המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully