וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שנטען כי נפגעה ע"י חיים ולדר שמה קץ לחייה: "נפשה לא עמדה בפסטיבל שעשו לו"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 17:08

הצעירה, יוצאת המגזר החרדי, נמצאה הלילה בדירתה בירושלים ללא רוח חיים. ברשתות החברתיות פורסמו פוסטים בהם העידו חלק מחברותיה על הפגיעה המינית מצדו של הסופר החרדי ששם קץ לחייו וקיבל גיבוי מחלקים בממסד החרדי. "ימים של בדק בית לכולנו"

צעירה יוצאת המגזר החרדי נמצאה הלילה (חמישי) בדירתה בירושלים ללא רוח חיים. הלווייתה התקיימה לפני זמן קצר בעיר, והשתתפו בה קרובי משפחה וחברים. ברשתות החברתיות פורסמו בשעות האחרונות פוסטים שבהם העידו חלק מחברותיה כי היא נפגעה מינית בעבר על ידי הסופר החרדי חיים ולדר ששם קץ לחייו השבוע לאחר שעמדו נגדו 22 עדויות על תקיפה מינית.

על פי עדויות חברותיה של הצעירה, בימים האחרונים, לאחר התאבדותו של הסופר, "ליבה לא עמד לה", לאחר שוולדר קיבל גיבוי מחלקים בממסד החרדי והיא שמה קץ לחייה. אחת מחברותיה כתבה הבוקר בפוסט שלווה עם תמונתה כי "היא נוצלה מינית על ידי חיים ולדר. אני יודעת את זה ממקור ראשון. היא נפגעה ממנו ושמה קץ לחייה כי נפשה הפצועה לא יכלה לעמוד בפסטיבל שחגגו לו אחרי שבחר להתאבד. ימים של בדק בית לכולנו".

הלוויתה של צעירה ששמה קץ לחייה, ירושלים, 30 בדצמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
הלוויית הצעירה, היום/מערכת וואלה!, ללא

"הפסטיבל" אותו ציינו קרוביה של הצעירה הוא בין היתר הידיעה הרחבה שפורסמה בביטאון החרדי 'יתד נאמן' יממה לאחר שוולדר שם קץ לחייו, ובו פרסמו את סיפור חייו על גבי שני טורים ארוכים. ולדר, שהפסיק לכתוב את טורו הקבוע בעיתון שבועות בודדים קודם לכן הוזכר בידיעה כ"המנוח זצ"ל, מאנשי החינוך והחסד, שהסתלק בחטף במיטב שנותיו".

את היעלמות טורו מהעיתון הסבירו בכך ש"בתקופה האחרונה ביקש להפסיק באופן זמני את כתיבת מדורו הקבוע". ההתאבדות תוארה כ"נלקח בחטף לבית עולמו". גם בהלוויתו, בכירים במגזר החרדי, ובהם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין ויו"ר עזר מציון, הרב חנניה צ'ולק, ספדו לו, מבלי לומר מילת ביקורת על הסיפור עצמו.

הסופר חיים ולדר. דוד25, אתר רשמי
ולדר/אתר רשמי, דוד25

לצד זאת, בעולם החרדי נשמעו גם קולות שגינו את המקרה והביעו תמיכה בנפגעים ובנפגעות. מאמר המערכת של העיתון החרדי 'משפחה' הקדיש השבוע התייחסות נרחבת לכך תחת הכותרת "לא נוכל להתעלם", ובו נכתב בין היתר כי "בשעה הזאת עלינו להיות לאוזן ולפה לכל מי שנפגע. כל מי שסוחב או סוחבת צלקת נפשית בעקבות פגיעה או תקיפה מכל סוג - שיידעו שיש להם כתובת. שיזכרו שאנחנו מאמינים להם ללא סייג וכואבים את כאבם. אנחנו לא נאשים את הקורבנות ולא נוסיף עוד פגיעה על היפגעותם".

  • עוד באותו נושא:
  • חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully