וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר בשרון הושבת בעקבות התפרצות קורונה: "הילדים כבר שבוע בבית"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 23:18

חקירה אפידמיולוגית של מקרה ההתפרצות בבית הספר חוף השרון שליד שפיים העלתה כי מקור ההדבקה הוא אירוע של תנועת נוער באזור. מתוך 137 נדבקים, 98 הם תלמידים במוסד החינוכי, ו-5 אנשי צוות. "שלחו הודעה שיש מלא מאומתים בשכבה, הרבה מורים חולים"

בית הספר חוף השרון שליד קיבוץ שפיים מושבת כבר שבוע בעקבות התפרצות קורונה מקומית. 137 איש נמצאו מאומתים לנגיף באזור, מתוכם 114 מחוסנים בבוסטר או מחלימים. 98 מהנדבקים הם תלמידים במוסד החינוכי, חמישה מהם אנשי צוות וכל יתר הנדבקים מהקהילה.

מחקירה אפידמיולוגית של מקרה ההתפרצות עולה כי מקור ההדבקה הוא אירוע של תנועת הנוער במשגב לכיתות ט'-יב', שהתקיים בשטח סגור ובלי שמירת הנחיות. בית הספר כולו נסגר עד להודעה חדשה.

"מיום רביעי שעבר אני בזום, שלחו לנו הודעה שיש מלא מאומתים בשכבה, ובהתחלה אמרו שמוציאים חלק מהכיתות מבית הספר", סיפרה תלמידת כיתה י' חוף השרון. "המליצו לנו ללכת לעשות בדיקות מהירות ו-PCR, אבל אני לא בבידוד כי אני מחוסנת פעם שלישית".

לדבריה, מורים רבים חולים ובשל כך אין לימודים מלאים כי חלק מהשיעורים מתבטלים: "הרבה מורים אמרו שלא מרגישים טוב, הרבה מורים חולים, היום שלחו לנו הודעה על עוד מורה שלא מרגישה טוב. אתמול החזירו ללימודים את הכיתות הקטנות של מב"ר ואייל, אבל גילו מאומתים והחזירו אותם היום הביתה, וכל מי שהיה הלך לעשות בדיקות".

בית החינוך המשותף חוף השרון. גוגל מפות, אתר רשמי
98 תלמידים נדבקו. בית החינוך המשותף חוף השרון/אתר רשמי, גוגל מפות

אמא של ילדים אחרים שלומדים בבית הספר אמרה: "הילדים שלי כבר שבוע בבית, ולדעתי יותר טוב שיהיו בזום - ולא יהיו בבית ספר. היום כבר יש עוד אחד מאומת. לא אמרו לנו כלום לגבי איך זה התפרץ, אין לי מושג מה קורה, בית הספר רק מעדכן כמה מאומתים יש. רק עדכנו אותנו שכל הלימודים הם בזום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully