וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה יותם אוקון הורשע באונס תלמידתו בת ה-12

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 13:07

המורה הודה בעבירות של אינוס ומעשה מגונה בקטינה בהתאם להסדר הטיעון עליו חתם. המחוזי בתל אביב קבע כי ישלם 200 אלף שקלים פיצויים לנפגעת. משפחתה של הנערה: "מקווים שגזר הדין יעביר מסר לכל מערכת החינוך"

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד המורה יותם אוקון/מערכת וואלה!

המורה יותם אוקון הורשע היום (חמישי) באונס תלמידתו בת ה-12 בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אוקון הורשע בהתאם להודאותו בעבירות של אינוס קטינה ומעשה מגונה בקטינה. את עבירת האינוס הפרקליטות מייחסת לכך שהחשוד גרם לנערה לבצע בעצמה אקטים מיניים במהלך מפגשים וירטואליים, ואת המעשים המגונים המורה ביצע בתלמידתו בעת שנפגשו לכאורה פנים מול פנים.

במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים, הגישה עו"ד רוזי כבאז, מפרקליטות מחוז תל אביב, כתב אישום מתוקן, במסגרתו הודה יותם אוקון בעבירות מין בקטינה. הצדדים הגיעו להסכמות בנוגע לגובה הפיצוי למתלוננת, שיעמוד בסך של 200 אלף שקלים, אך לא הגיעו להסכמות לגבי העונש.

עו"ד תמי קלנברג-לוי, המייצגת את נפגעת העבירה אמרה כי "הנאשם הודה בביצוע עבירות מין חמורות ופגיעה קשה בקטינה שהייתה תלמידתו. הסדר הטיעון לא כולל הסכמה לעניין העונש, והמשפחה מקווה כי גזר הדין ישקף את הפגיעה הקשה בקטינה בפרט ויעביר את המסר לכל מערכת החינוך, בדבר הגנה ושמירה על קטינים מפגיעה".

הגשת כתב אישום נגד המורה החשוד שביצע עבירות מין בתלמידה בת 12. המחוזי, ת"א. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הורשע בעבירות מין בתלמידתו בת ה-12. אוקון/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לפי המשטרה, אוקון ביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולצלם את עצמה בווידאו תוך כדי ביצוע מעשים מיניים. לטענתו של עורך הדין, אוקון ביקש להפסיק את תפקידו כמורה "לפני שהמשטרה נכנסה לתמונה, לפני שהמדינה ידעה את זה". לדבריו, מדובר ב"אדם נורמטיבי, מלח הארץ, בחור מאוד חיובי, מורה מאוד אהוד ואהוב, זו סטירה רצינית".

התלונה נגד אוקון הוגשה על ידי אמה של התלמידה, שראתה את ההתכתבויות בינה לבין המורה. האם פנתה לבית הספר כבר לפני כארבעה חודשים, אז פתחו בהליך שימוע ופיטרו את המורה. בחודש יולי, הגישה האם תלונה במרחב ירקון במשטרה, ובמהלך החקירה, אוקון הודה כי ניהל קשר מיני עם הנערה, וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully