וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכיאטר בבית החולים בו היתה מאושפזת יעל מלניק נעצר בחשד לעבירות מין ברופאה

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 21:01

הרופא, בן 61, מנהל מחלקה בבית החולים "מעלה כרמל" בטירת הכרמל, נעצר לאחר שעובדת ביה"ח התלוננה במשטרה על כך שבמשך שנים רבות פגע בה מינית. ביה"ח עלה לכותרות לאחר הרצח של מלניק שהייתה מאושפזת בו, התאבדות מאושפזת לפני כחודש ומאבטח שהורשע בעבירות מין בבת 13

המשטרה עצרה הערב (רביעי) פסיכיאטר בכיר, בן 61 מאיזור חיפה בחשד לעבירות מין בעובדת בית החולים הפסיכיאטרי "מעלה כרמל" בטירת הכרמל, בו הוא משמש מנהל מחלקה. המתלוננת, רופאה בבית החולים, טוענת כי הפסיכיאטר פגע בה מינית במשך שנים רבות. הוא הובא לחקירה ומחר צפויה המשטרה להביאו בפני שופט.

בית החולים מעלה כרמל עלה לכותרות באוקטובר לאחר שנמצאה גופתה של הנערה יעל מלניק, שהייתה מאושפזת בבית החולים למשך חודשיים וחצי בתחילת השנה. בתחילת החודש הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד אדוארד קצורה בגין רצח בנסיבות מחמירות של מלניק. קצורה היה אח בבית החולים "מעלה כרמל" שבו אושפזה מלניק, וכתב האישום מגולל "מערכת יחסים", שבמהלכה קצורה מנצל את תלותה של מלניק בו ואת אמונה, עד שלבסוף היא נכנסת מרצונה לבור שחפרו השניים יחד, כשהיא נושמת בעזרת צינור. אלא שאז, לפי האישום, קצורה הוציא מפיה את הצינור והביא למותה "באכזריות מיוחדת".

המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
בית החולים מעלה הכרמל/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

לפני כחודש נערה המאושפזת ב"מעלה הכרמל" שמה קץ לחייה. המטופלת שהתה באותו מחלקה בה טופלה מלניק. במקביל, צעירה בת 20 פונתה עם חתכים בידה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא במצב בינוני.

פרט לרצח של מלניק ולהתאבדות הנערה, נחשף בוואלה! בחודש פברואר כי רפי שרוף, חייל משוחרר בן 23 מעוספיא, שעבד במקום כמאבטח, קיים מגעים מיניים עם מאושפזת בת 13. בחודש שעבר הוא נשלח בגינם לארבע שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully