וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית או במלונית: מתווה חדש לשבים ממדינות אדומות

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 15:41

המתווה יבדיל בין אנשים שיחליטו לחתום על ההסכמון, ולא לפי אם חוסנו לקורונה או לא. לפי ההנחיות, נוסע שחזר ממדינה אדומה ולא יחתום על ההסכמון, ייכנס לבידוד במלונית, בעוד שמי שכן חתם עליו יוכל להעביר אותו בביתו. הנוסע יוכל לקצר את הבידוד בכפוף לבדיקה שלילית

מטה המאבק בנגיף הקורונה אישר היום (רביעי) הנחיות חדשות, לפיהן ההבדל במתווי הבידודים לנוסעים השבים ארצה, יהיה לפי חתימה על הסכמון דיגיטלי, ולא על פי קבלת חיסון כבעבר. מי שחתם על הסכמון ייכנס לבידוד ביתי למשך 14 יום. לעומת זאת, מי שלא יחתום על ההסכמון, ייכנס לבידוד במלונית.

השבים מחו"ל יוכלו לקצר את הבידוד שלהם, בין אם חתמו על ההסכמון או לא, לאחר קבלת תוצאה שלילית בבדיקת pcr, שבוצעה החל מהיום השביעי לחזרתם.

עומסים בנתב"ב 19 בדצמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
השבים ייכנסו לבידוד במלונית על בסיס חתימה על הסכמון דיגיטלי. נתב"ג/אתר רשמי, פלאש 90

על ההסכמון יצטרכו לחתום רק השבים ממדינות אדומות. לגבי נוסעים השבים ממדינות כתומות, נמסר כי במידה ומדובר במחוסנים או במחלימים, הם יוכלו לצאת מבידוד ביתי לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום השלישי לנחיתתם בארץ.

מי שאינו מחוסן או מחלים, ושב ממדינה כתומה, יצטרך להכנס לבידוד ביתי למשך 14 ימים. הוא יוכל לקצר את משך הבידוד בכפוף לקבלת תוצאה שלילית בבדיקת pcr שבוצעה מהיום השביעי לנחיתה בישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully