וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שני ברציפות: כ-3,000 מאומתים חדשים לקורונה ביממה

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 10:33

משרד הבריאות מסר שמקדם ההדבקה ממשיך לטפס, ועומד כעת על 1.53. על אף שמדובר במספר שיא נוסף של מאומתים לנגיף מאז אוקטובר, מספר החולים הקשים נשאר יציב. במהלך הלילה עדכן קבינט הקורונה את מתווה ההגבלות בבתי הספר היסודיים ואת רשימת המדינות האדומות

בווידאו: בבית החולים תל השומר החל המחקר בחיסון הרביעי נגד קורונה/צילום: רויטרס

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי 2967 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה אתמול. זאת, לאחר עדכון הנתונים אתמול, בהם נחשף מספר דומה של מאומתים חדשים ביום שני. כמו כן מסר המשרד שמקדם ההדבקה עומד כעת על 1.53, נתון המשקף עלייה בתחלואה.

על אף שמדובר במספר שיא נוסף של מאומתים חדשים מאז אוקטובר, מספר החולים הקשים נותר יציב יחסית, ועומד על 88 - עלייה של שלושה מאז העדכון מאתמול.

תור לבדיקות קורונה, פתח תקווה, 27 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
מתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה/ראובן קסטרו

במהלך הלילה עדכן קבינט הקורונה את מתווה ההגבלות בבתי הספר היסודיים, בעקבות דרישת ועדת החינוך. תכנית "צמצום המגעים" נכנסה לתוקף באופן מידי עד ליום ראשון, ותעלה לאישור הוועדה בהמשך היום.

לפי המתווה, תלמידי כיתות ה'-ו' בערים אדומות שבכיתתם התגלה תלמיד מאומת לקורונה יעברו למתכונת צמצום מגעים, שבמסגרתה יוכלו לבחור בין למידה מרחוק ללמידה בשטח פתוח. כיתות א'-ד' יידרשו לעשות כן "ככל הניתן".

לצד את, השרים אישרו את השינויים ברשימת המדינות האדומות, לפי המלצת מומחי משרד הבריאות - מקסיקו תוגדר כאדומה ועשרות מדינות, בהן איטליה וגרמניה, יצאו מהרשימה ויוגדרו ככתומות. ההחלטה בנוגע למקסיקו תיכנס לתוקפה החל מחצות בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת, וההחלטה בנוגע למדינות הכתומות נכנסה לתוקפה מהלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully