וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש בתאילנד הרשיע את הישראלי שהפר בידוד והורה על גירושו מהמדינה

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 12:24

לפי מפקד המשטרה בדרום בנגקוק, התייר הישראלי אוהד ברוך הודה באשמה שיוחסה לו, ולכן עונשו הוקל - קנס כספי של 2,000 באט וגירוש מתאילנד. אחר ברוך התנהל מצוד מתוקשר במשך ארבעה ימים, לאחר שהתברר שהפר בידוד בו חויב כשקיבל תוצאה חיובית לקורונה עם נחיתתו במדינה

בית משפט בבנגקוק הרשיע אתמול (שלישי) את התייר הישראלי אוהד ברוך בעבירת הפרת תקנות החירום לקורונה וגזר עליו קנס של 2,000 באט, שהם כ-200 שקלים, וגירוש מהמדינה. ברוך, שנעצר באי קוסומוי לאחר שהפר בידוד, צפוי להיות מגורש מחר - כך לפי דיווחי התקשורת בתאילנד.

ברוך הוחזק בבידוד עד שהתקבלו שלוש בדיקות קורונה שליליות שלו, משני מוקדי בדיקות שונים. בבדיקה הראשונה שעשה עם נחיתתו במדינה, התקבלה תוצאה חיובית, שאף הצביעה על כך שהוא נושא את וריאנט אומיקרון. הסתבכותו החלה לאחר שהתברר כי עזב את מקום הבידוד שלו, ללא שסיים את תקופת הבידוד בה חוייב.

מרגע שהתברר כי לא נשאר בבידוד, החל מצוד מתוקשר אחרי התייר וארבעה ימים לאחר מכן הוא הסגיר את עצמו בסיוע שגרירות ישראל בתאילנד. מאז הוא הוחזק בבידוד בפיקוח באי קוסומוי, שם נעצר כשהוא יושב במסעדה. הוא הועבר למתקן בידוד, ועם קבלת התוצאות השליליות לבדיקות הועבר למשטרת התיירות, שהטיסה אותו למשטרה בבנגקוק, שם הוצא כנגדו צו מעצר.

תייר ישראלי שחוייב בבידוד נמלט מבית המלון בבנגקוק. התקשורת התאילנדית, אתר רשמי
בית המשפט הרשיע את הישראלי וקנס אותו/אתר רשמי, התקשורת התאילנדית

על פי הדיווח במדינה, מפקד המשטרה בדרום בנגקוק ציין במשפט של ברוך בן ה-39, כי האחרון הודה באשמה שיוחסה לו, ולפיכך הקל עמו בית המשפט בעונש שהוטל עליו. מוקדם יותר נמסר כי העונש המקסימלי על העבירה הוא 40 אלף באט ו/או שנתיים מאסר. עוד נמסר כי משטרת ההגירה העבירה אותו מבית המשפט למעצר שם ימתין לגירוש.

ככל הידוע הגיע ברוך לתאילנד בטיסה מארצות הברית, והיה אמור להיפגש עם קרובי משפחה שהגיעו מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully