וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז נכנס למדינה: חשד למקרה מוות של נדבקת בווריאנט האומיקרון

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 20:09

לפי משרד הבריאות, האישה, בת 84, הייתה מחוסנת בשלוש מנות. עוד עדכנו במשרד כי עד כה זוהו בישראל 1,741 מאומתים לווריאנט, מתוכם 623 אובחנו רק היום. ישנם שמונה מאושפזים מסיבוכי הזן, בהם שני חולים קשה שאינם מחוסנים

בווידאו: ד"ר אלרעי פרייס מתייחסת לחיסון שני למחלימים מקורונה/צילום: ערוץ הכנסת

חשד שאישה בת 84, מחוסנת בבוסטר, מתה מסיבוכים של וריאנט אומיקרון לראשונה מאז נכנס הזן למדינה - כך הודיע הערב (שלישי) משרד הבריאות. עוד נמסר כי עד כה זוהו בישראל 1,741 מאומתים לווריאנט, מתוכם 1,004 שבו מחו"ל.

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה זוהו 623 מאומתים לווריאנט ושישנם שמונה מאושפזים מסיבוכיו, בהם שני חולים קשה שאינם מחוסנים.

חולי קורונה בבית חולים בלינסון בפתח תקווה, 149 באוגוסט 2021. רויטרס
חשד למקרה מוות ראשון/רויטרס

הבוקר פרסם משרד הבריאות כי 2,952 בני אדם נוספים אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה ביממה האחרונה - שיא חדש מאז תחילת חודש אוקטובר. יחד עם זאת, מספר החולים הקשים נותר ללא שינוי גדול, ועומד כעת על 85 חולים. מקדם ההדבקה ממשיך לטפס, ועומד כעת על 1.47.

בתוך כך, אתמול עודכנו קופות החולים להקדים את מנת הבוסטר לקורונה לשלושה חודשים לאחר קבלת מנת החיסון השנייה, במקום חמישה כפי שהיה נהוג עד כה. במכתב שהוציא משרד הבריאות נכתב כי "נתוני התחלואה העדכניים בקורונה מצביעים על עלייה חדה במספר הנדבקים בנגיף ובזן האומיקרון בפרט", ולכן "משרד הבריאות מעוניין להעלות את חסינות האוכלוסייה במהירות האפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully