וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל האומיקרון: כמעט 3,000 מאומתים לקורונה ביממה, מספר החולים הקשים נותר יציב

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 10:34

מדובר בשיא מאומתים חדש מאז תחילת חודש אוקטובר. יחד עם זאת, מספר החולים הקשים נותר יציב, ועומד על 85. אתמול הנחה משרד הבריאות את בתי החולים להיערך לעלייה גדולה בתחלואת קורונה בקרב ילדים

בווידאו: בבית החולים תל השומר החל המחקר בחיסון הרביעי נגד קורונה/צילום: רויטרס

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי 2,952 בני אדם נוספים אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה אתמול - שיא חדש מאז תחילת חודש אוקטובר. יחד עם זאת, מספר החולים הקשים נותר ללא שינוי גדול, ועומד כעת על 85 חולים. מקדם ההדבקה ממשיך לטפס, ועומד כעת על 1.47.

מתוך כלל המאומתים החדשים מאתמול, 1,314 הם תלמידים. סך הכל, ישנם 6,936 תלמידים מאומתים לנגיף, ו-49,186 תלמידים שנמצאים בבידוד. כמו כן, 1,766 אנשי הוראה נמצאים בבידוד, כשמתוכם 651 מאומתים. זאת, לאחר שמשרד הבריאות הנחה אתמול את בתי החולים להיערך לעלייה בתחלואת קורונה בקרב ילדים, ולהכין עד תחילת ינואר 300 מיטות אשפוז ו-40 מיטות טיפול נמרץ.

תור לבדיקות קורונה, פתח תקווה, 27 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
שיא מאומתים חדש מאז תחילת אוקטובר. מתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה/ראובן קסטרו

בתוך כך, אתמול עודכנו קופות החולים להקדים את מנת הבוסטר לקורונה לשלושה חודשים לאחר קבלת מנת החיסון השנייה, במקום חמישה כפי שהיה נהוג עד כה. במכתב שהוציא משרד הבריאות נכתב כי "נתוני התחלואה העדכניים בקורונה מצביעים על עלייה חדה במספר הנדבקים בנגיף ובזן האומיקרון בפרט", ולכן "משרד הבריאות מעוניין להעלות את חסינות האוכלוסייה במהירות האפשרית".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully