וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי הליכוד תקפו את ח"כ בגין: "בוגד, אבא שלך מתהפך בקבר"

27.12.2021 / 18:58

מפגינים המוכרים כתומכי ליכוד המתינו מחוץ לישיבת סיעת תקווה חדשה ותקפו את חבר הכנסת: "בוגד במורשת אביך". אחד המפגינים - פעיל שמוביל את הפגנות המחאה מחוץ לבתיהם של חברי קואליציה. לפיד: "נתניהו נותן גב להתנהגות הזו". מיקי זוהר: "זו לא הדרך"

בווידאו: קריאות "בוגד" נגד בני בגין מחוץ לישיבת סיעת תקווה חדשה בבית שמש/מערכת וואלה!

ח"כ בני בגין מתקווה חדשה הותקף היום (שני) ביציאה מישיבת סיעה בבית שמש על ידי תומכי ליכוד. ביציאה מהישיבה המיוחדת שקיימה הסיעה, מפגינים המוכרים כתומכי ליכוד ותומכי בנימין נתניהו תקפו את ח"כ בגין בקריאות ​"בוגד", "בוגד במורשת אביך" ו"אבא שלך מתהפך בקברו".

אחד המפגינים הוא הפעיל רמי בן יהודה, תומך נתניהו שמוביל את הפגנות המחאה מחוץ לבתיהם של חברי קואליציה בחודשים האחרונים. הוא הוביל את ההפגנות מחוץ לביתו של זאב אלקין אחרי הבחירות, בהן הותקפה מילולית אשתו של אלקין, ואז הוצא נגדו צו הרחקה מהבית. בחודש שעבר בן יהודה נקלע לעימות מילולי גם עם אביו של סגן השר אביר קארה בהפגנה מחוץ לביתו של האב.

ועדת החוקה | הוספת איחוד האמירויות, אירלנד, נורבגיה, ספרד, פינלנד, צרפת ושבדיה לרשימת המדינות האדומות שהיציאה אליהן נאסרה 19 בדצמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
הותקף בקריאות "בוגד". בני בגין/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער כתב בתגובה כי "‏להקת הביביסטים המופרעת והמתלהמת שהתנפלה על ח"כ בני בגין היא הדבר הרחוק ביותר שניתן להעלות על הדעת ממורשת בגין. רומסים ברגל גאווה את ה'הדר' עליו חלמו ולחמו דורות של בית"רים. נשמור על הערכים עליהם גדלנו ועל המדינה מפני המסית ושלוחיו".

לפיד מתח גם הוא ביקורת על המפגינים. "‏תומכי נתניהו שתקפו את בני בגין הם בושה למדינת ישראל. המעשים שביצעו הם אלימים ומתועבים. בכל יום שיו"ר האופוזיציה לא מגנה את מעשיהם - הוא נותן גב להתנהגות הזו".

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התבטא גם הוא נגד התוקפים, ואמר כי "ההתקפה המכוערת נגד זקן חברי הכנסת לא תחזיר אותנו להנהגת המדינה. למרות חילוקי הדעות הקשים ביננו - זו לא הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully