וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד גבוה שבתו של בנט חיובית לאומיקרון - ראש הממשלה יישאר בבידוד

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 15:33

רה"מ עודכן כי סבירות גבוהה שבתו, שנמצאה חיובית לקורונה, נדבקה בזן החדש, וימשיך לעבוד מביתו שברעננה. ביומיים הקרובים תתקבל תשובה סופית לגבי בתו של בנט, שבעצמו ביצע אתמול בדיקת PCR ונמצא שלילי. השרה שאשא ביטון, שבתה אובחנה חיובית, נמצאה גם היא שלילית לנגיף

בנט: "הגל החמישי החל, המטרה - חיסון הילדים כמה שיותר מהר"/צילום: לע"מ, עריכה: ליר שפיגלר

ראש הממשלה נפתלי בנט יישאר בשלב זה בבידוד. זאת, לאחר שנודע כי קיים "חשד בסבירות גבוהה" שבתו שנדבקה בקורונה חיובית לזן אומיקרון - כך הודיעה היום (שני) לשכת רה"מ. בתוך יומיים יושלם תהליך הריצוף ותתקבל תשובה סופית לגבי בתו של בנט, שביצע אתמול בדיקת PCR ונמצא שלילי.

בנט אמור היה להתייצב היום בכנסת לדיון 40 חתימות של האופוזיציה, אך בשל החשש לאומיקרון יישאר בבידוד בביתו והדיון יבוטל. הבידוד של בנט גם מסכן את הרוב הקואליציוני הדרוש למרתון החקיקה של סוף השנה במליאת הכנסת, כשעד סוף השבוע בקואליציה צריכים להעביר מספר הוראות שעה והצעות חוק שתוקפן יפוג בסוף השנה האזרחית. גורמים בקואליציה אומרים כי ייתכן וח"כ שירלי פינטו (ימינה), שילדה לפני שבועות אחדים, שוב תתבקש להגיע לכנסת.

בד בבד, לשכת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, שבתה נדבקה בקורונה אף היא, מסרה כי היא נמצאה שלילית בבדיקת PCR שביצעה.

רה"מ נפתלי בנט, במהלך ישיבת הממשלה 12 בדצמבר 2021. רויטרס
יישאר בבידוד. ראש הממשלה בנט/רויטרס

אתמול הודיעה לשכת ראש הממשלה כי בתו נדבקה בקורונה. בעקבות ההודעה הוא עזב את ישיבת הממשלה, ושר המשפטים גדעון סער החליף אותו בניהולה. בנט כבר יצא שלילי בבדיקה שערך באותו בוקר, אך נכנס לבידוד וביצע בדיקה נוספת. השרה שאשא ביטון נעדרה מישיבת הממשלה בעקבות הידבקות בתה.

בכניסה לישיבת הממשלה אתמול, לראשונה מאז פרוץ הקורונה, שרי הממשלה התבקשו לעבור בדיקת קורונה מהירה. ניידת מד"א הוצבה מחוץ למתחם שבו נערכת הישיבה בקיבוץ מבוא חמה שברמת הגולן, וכניסת השרים ומוזמנים נוספים לישיבה התאפשרה רק בכפוף להצגת תוצאה שלילית בבדיקה. ואומנם, אחת מעובדות משרד רה"מ אכן התגלתה בבדיקות חיובית לקורונה. העובדת הועברה לבידוד, מבלי שבאה במגע עם ראש הממשלה או עם השרים. עובדים נוספים שבאו איתה במגע, ויצאו שליליים בבדיקות, לא משתתפים בישיבה מתוך זהירות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully