וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול ברמלה: סיהאם נהרגה בפיצוץ מכונית, נכדתה ובתה נפצעו בינוני וקל

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 17:19

בתה של ההרוגה, סלאמה בת ה-27, ונכדתה רוזאן בת החצי שנה, היו יחד איתה ברכב טרם הפיצוץ. הן פונו לטיפול בבית החולים אסף הרופא. ההרוגה אינה מוכרת למשטרה. לפי קרוב משפחה, כשהיה ברור שמשהו לא תקין ברכב, אחיה של סלאמה הצליח לחלץ את אותה ואת בתה - אך לא את אמם

בווידאו: זירת פיצוץ הרכב ברמלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

סיהאם אבו עישבה, תושבת רמלה, נהרגה היום (ראשון) בפיצוץ רכבה בשכונת ג'וואריש בעיר. בתה סלאמה אבו עישבה חדרה בת ה-27 ונכדתה רוזאן בת החצי שנה היו יחד איתה ברכב טרם הפיצוץ. השתיים נפצעו באורח בינוני וקל, ופונו לבית החולים אסף הרופא בלוד. לצד המכונית בה שהו נשרפו עוד שתי מכוניות באזור.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הפיצוץ, שאירע בחניון במתחם השייך לתושבי המקום. חבלני המשטרה מבצעים כעת סריקות במקום מחשש למטענים נוספים. במקביל פתחו חוקרי מז"פ באיסוף ממצאים בזירה. ההרוגה, השייכת לפלג הקרוב למשפחת ג'רושי, אינה מוכרת למשטרה.

לפי גיסה של סלאמה, כשהיה ברור שמשהו לא תקין ברכב, אחיה של סלאמה הצליח לחלץ את אותה ואת בתה - אך לא הספיק לחלץ את אמם. "היא התקשרה אלינו עוד לפני הפיצוץ - התחילה לצעוק שמשהו לא בסדר ואז אחרי זה ככה הבנו שהיה פיצוץ", אמרה גיסתה של סלאמה.

"היא בסדר, אנחנו לא יודעים מתי ישחררו אותה, היא עדיין בבית חולים", סיפרה קרובת המשפחה. "כולנו התחלנו לבכות. לא יודעים מה בדיוק קרה, היא נפגעה מחוץ לאוטו, היא עדיין לגמרי בהלם". לדברי גיסה של סלאמה, "סלאמה התקשרה לספר לנו ובכתה. אמא שלה לא היתה אישה מבוגרת. כולנו פה בשוק. המשטרה עוד לא דיברה איתנו".

חובשי רפואת חירום במד"א מואיד ערגאן ואורן כהן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, חברנו לכוחות המשטרה והביאו אלינו אישה ופעוטה כשהן סובלות מחבלות בכל חלקי גופן לאחר שנפגעו מהדף הפיצוץ. העלינו אותן במהירות לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי כשמצבן בינוני וקל. אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בתוך הרכב הייתה ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום".

על פי מרכז אמאן, בשנת 2021 נרצחו 125 אזרחים ערבים בישראל. על פי נתוני המרכז, בין קורבנות הרצח השנה 109 גברים ו-16 נשים. מתוך כלל המקרים פוענחו 29 תיקים. על פי הנתונים, יותר מ 82% מהרציחות במגזר הערבי משנת שנת 2000 בוצעו בירי מנשק חם.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully