וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתוקף סדרתי נוסף של נשים בת"א: "מסתובב עם חיוך ומחפש טרף"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 0:45

שעות לאחר שנעצר חשוד בתקיפת כמה נשים בתל אביב, נעצר גבר נוסף בחשד שהכה כמה צעירות ברחובות העיר. ב', תושבת העיר, סיפרה על התקיפה: "הוא תפס אותי בזרוע ומשך, וחבר שלי משך בחזרה, ואז הוא עבר למדרכה מול ותקף מישהי מאחור". תיעוד מעצר החשוד

בווידאו: חשד לתוקף סדרתי נוסף של נשים בתל אביב/ללא קרדיט

המשטרה מקשרת את תושב ירושלים בן ה-26 שנעצר אתמול (שישי) בתל אביב בחשד שתקף כמה נשים אקראיות ברחובות העיר בשבוע האחרון, לתקיפה נוספת של ילדה בת 12 שאירעה לפני כחודש. בית משפט השלום האריך הערב את מעצרו עד יום שלישי.

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שאתמול סמוך ל-12:00 בצהריים אישה בת 55 דיווחה על כך שהותקפה על ידי גבר זר ברחוב מרמורק בתל אביב. אזרחים שהיו במקום סייעו לאישה, ועיכבו את החשוד עד להגעת השוטרים. במקביל, אתמול פרסמה ס' תושבת העיר פוסטים בפייסבוק, לפיהם ביום חמישי ב-21:30 גבר תקף אותה ברחוב פרישמן: "הלכתי לבד לכיוון דיזינגוף, בא מולי גבר צעיר, בשבריר שניה הוא עצר מולי, לא הבנתי לרגע מה קורה, ואז הוא נתן לי אגרוף חזק מאוד לפנים לעין שמאל. אני נפלתי והוא המשיך ללכת משם". היא עוד תיארה כי סייעו לה במקום עוברי אורח, שהיו עדים לתקרית האלימה.

"הייתי המומה ובכיתי ואז החלטתי לרדוף אחריו ולצלם אותו", היא עוד מספרת, "אבל בשלב מסוים עצרתי כי הבנתי שממש כואב לי. נכנסתי להיסטריה ופחדתי להמשיך לרוץ אחריו לסמטאות החשוכות. אני עדיין בשוק והעין שלי מטושטשת ונפוחה. הוא המשיך ללכת כרגיל לדרכו, עד שהתחלתי לקלל ולצלם אותו ואז הוא התחיל לרוץ".

כבר לפני חודש ש', אמה של בת ה-12 שהותקפה גם היא, פרסמה פוסט על אירוע התקיפה של בתה. ש' אמרה לוואלה! כי לאחר שקראתה את הפוסט של ס' - היתה "בטוחה שמדובר באותו התוקף של הבת שלי". לדבריה, בעת שבתה היתה בדרכה הביתה מהצופים לפני כמה שבועות, גבר זר בעט בה ברחוב בן גוריון בעיר. הם אז התלוננו במשטרה והגבר נעצר, אך שוחרר כבר באותו ערב. היא עוד הדגישה כי בתה תיארה באופן זהה את מראה החשוד כפי שס' תיארה אותו.

שעות לאחר מעצר החשוד בתקיפות הסדרתיות, נעצר בתל אביב חשוד נוסף כי ניסה לתקוף כמה נשים שונות ברחובות. ב', צעירה תושבת העיר, פרסמה היום בפייסבוק כי אתמול סמוך ל-02:00 בלילה ברחוב דיזנגוף, צעיר ניסה לתקוף אותה וכמה נשים נוספות. "הוא התקרב מהר ותפס אותי בזרוע ומשך, וחבר שלי משך בחזרה, ואז הוא עבר למדרכה מול ותקף מישהי מאחור שהלכה עם בן הזוג שלה". ב' המשיכה לבחון את מעשיו של הצעיר, שפנה לעקוב אחר שתי נשים נוספות.

"המשכתי לראות שהבחור ממשיך להסתובב ולחפש טרף עבור הלילה שלו. הוא המשיך להסתובב הלוך ושוב בחיוך". ב' אמרה לוואלה! כי "זה היה מאוד מהיר ומפחיד אבל הוא לא עשה לי יותר מדי, אז לא פחדתי בגללי - פחדתי בגלל הבחורה הבאה שתעבור שם לבד". היא התקשרה למשטרה מיד לאחר שניסה לתקוף אותה, ותוך זמן קצר שלוש ניידות הגיעו ועצרו את החשוד במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully