וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,775 איש אובחנו בקורונה ביממה, מקדם ההדבקה עלה ל-1.4

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 19:06

נתוני התחלואה ממשיכים להאמיר בצל החשש מהתפשטות זן האומיקרון. יותר מ-99 אלף איש נבדקו לנגיף ב-24 השעות החולפות. סך הכל 90 חולים מוגדרים במצב קשה, ו-34 מונשמים. ראשון לציון הפכה ליישוב השני שמוגדר אדום

בווידאו: צוות הטיפול במגיפות מסביר את המלצתו לחיסון רביעי/צילום: לע"מ

1,775 איש אובחנו עם קורונה ביממה האחרונה, ומקדם ההדבקה עלה ל-1.4 - כך עדכן הערב (שבת) משרד הבריאות. יותר מ-99 אלף איש נבדקו לנגיף בטווח זמן זה. בסך הכל 90 חולים מוגדרים במצב קשה, ו-34 מונשמים. מספר החולים בזן האומיקרון - 527.

לפי מתווה הרמזור, היישובים בעלי התחלואה הגבוהה ביותר שסווגו לאדומים הם מעלה אדומים וראשון לציון. היישובים הכתומים הם ראשון לציון, סכנין, כפר יאסיף, חולון, ברכה, באר יעקב, כפר יונה, אלעד, סלמה, גבעת זאב ואורנית.

בדיקות קורונה לילדים בבי"ח תל השומר, 6 בספטמבר 21. מרים אלסטר, פלאש 90
בדיקות קורונה לילדים בבי"ח תל השומר/פלאש 90, מרים אלסטר

בניסיון לבלום את התפשטות התחלואה וזן האומיקרון, קבינט הקורונה אישר אתמול את המתווה החדש להגבלות בקניונים - שייכנס לתוקף מחר בחצות. התקנה המרכזית עליה החליטו השרים היא החלת התו הסגול בקניונים. המשמעות העולה מכך היא צמצום התפוסת במרכזי הקניות הסגורים על פי יחס תפוסה של אדם אחד על ל 15 מטרים.

להגבלה זו נלוות הגבלה נוספת - חובת הצגת תו ירוק בכניסה לחנויות ששטחן עולה על מאה מ"ר הנמצאות בקניונים ואינן מוגדרות כחיוניות. הגבלה זו תחול גם על עובדי חנויות אלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נתוני חולים במצב קשה

  • 72 לא מחוסנים
  • 5 איש שהתחסנו, אך פג תוקפו של החיסון
  • 13 איש מחוסנים

עוד החליט קבינט הקורונה על החלת הגבלות נוספות בנושא האוכל במרכזי הקניות. על פי ההגבלות דוכני המזון בקניונים יתנו שירות ללקוחות בכפוף להצגת תו ירוק. כמו כן, בדוכני המזון לא תתאפשר ישיבה, אלא איסוף עצמי בלבד. חובת הצגת התו הירוק תחול גם בכניסה למסעדות הממוקמות בתוך הקניונים.

מן התקנות החדשות יוחרגו מקומות המספקים שירותים חיוניים כגון חנויות למוצרי היגיינה, חנות אופטיקה, חנות למכירת עזרים רפואיים, מרכול, מכולת או סופרמרקט. החלטה זו באה בעיקר לאור הביקורת שנמתחה על ניסיונם הקודם של השרים להנהיג תו ירוק בקניונים, ולספק צמידים בכניסה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully